FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Target Nivea: pozitia secunda pe segmentul sampoanelor anti-matreata, in termen de doi ani

Target Nivea: pozitia secunda pe segmentul sampoanelor anti-matreata, in termen de doi ani

Compania germana Beiersdorf anunta lansarea a doua game de sampoane anti-matreata, pentru femei si pentru barbati, sub brandul Nivea. Spre deosebire de celelate sampoane anti-matreata, ingredientele din noua formula Nivea contin activi solubili ce se raspandesc repede si in profunzime si nu incarca scalpul si nici parul cu reziduri.

Toate sampoanele anti-matreata au la baza sistemul inovativ Liquid Clear care contine Climbazole si Piroctone Olamine, ingrediente care combat ciuperca Malassezia Furfur si procesul accelerat de reinnoire a celulelor epidermului – principalele cauze pentru aparitia matretii. Acestora li se adauga si Polidocanol, un ingredient cu rol de calmare si regenerare dupa iritatie.
Fiecare gama este compusa din trei sampoane, dedicate nevoilor specifice ale scalpului si parului: par uscat sau degradat, par lipsit de stralucire si par vopsit, scalp iritat, par gras si par normal.

In plus, sistemul Liquid Clear este combinat cu ingrediente active de ingrijire. Astfel, gama adresata femeilor este alcatuita din: samponul anti-matreata Nivea Pure Gloss, cu proteine de perle, samponul anti-matreata Nivea Pure Repair cu extract hranitor de papaya si samponul anti-matreata Nivea Pure Color, cu efectul regenerator al rodiilor. Pentru barbatii, sunt disponibile tot trei variante de sampon anti-matreata Nivea for Men: Cool, cu mentol racoritor, Pure, cu extract de lamaie verde, si Power, cu extract de bambus. Pretul de vanzare recomandat este de 13,15 lei, pentru varianta de 250 ml, si de 18,28 lei, pentru cea de 400 ml.

Despre noua formula care are la baza cinci ani de cercetare si dezvoltare,  Delia Rotaru, Brand Manager Nivea, spune ca “am incercat sa venim cu o inovatie tehnologica pe segmentul sampoanelor anti-matreata si nu cu o replica la ceva ce exista”. De altfel, aceasta a mai precizat ca sistemul inovativ Liquid Clear a fost testat pe 3100 de consumatori din intreaga lume, 98% dintre acestia declarand ca dupa trei saptamani de utilizare problema matretii a fost rezolvata definitiv, dar ca rezultatele pozitive s-au putut vedea inca de la prima spalare.

Cat priveste comunicarea si actiunile de marketing, desi nu s-au avansat cifre exacte, reprezentanta companiei a spus ca “bugetul de promovare este unul dintre cele mai mari puse la dispozitie pentru o lansare, pana acum”. Campania va cuprinde aparitii pe TV, in presa scrisa, internet si out-door, dar si comunicare la punctul de vanzare.

Delia  Rotaru a mai adaugat ca marca Nivea este numarul 1 in piata de cosmetice romaneasca, cu o cota de piata valorica de 14,6%, iar in categoria de ingrijire a parului detine o cota de piata de 6,5% in valoare. Pentru segmentul sampoanelor anti-matreata, compania Beiersdorf doreste ca in termen de doi- trei ani sa devina jucatorul numarul doi. Potrivit datelor oferite de companie, din piata cosmeticelor, categoria sampoanelor reprezinta 25,0% din vanzari, dintre care 44% este segmentul sampoanelor anti-matreata.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content