FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Target Intersnack Romania: cresterea cifrei de afaceri cu peste 10% in 2010

Target Intersnack Romania: cresterea cifrei de afaceri cu peste 10% in 2010

Producatorul de snacks-uri sarate Intersnack Romania, parte a grupului german cu acelasi nume, a inregistrat o cifra de afaceri de 37 milioane de euro in 2009, iar pentru anul acesta reprezentantii companiei vorbesc despre o crestere a business-ului de peste 10%.

Declaratia reprezentantilor companiei vine pe fondul unei contractii a pietei de 8% in 2009. “Piata de snacks-uri sarate – chips, snacks, specialitati, alune si seminte – a fost afectata de criza, mai accentuat chiar pe final de an, insa vanzarile noastre au scazut mai putin decat piata. Nici anul acesta nu ne asteptam ca situatia sa se amelioreze rapid”, declara Cristian Rey, Director General Intersnack Romania. Acesta a mai adaugat ca “folosim aceasta contractie ca pe oportunitate pentru a eficientiza toate aspectele operationale – de la productie, pana la distributie”.  Categoria snacks-urilor sarate  este estimata la un volum de 41.000 tone si o valoare de 200 milioane de euro.

Asteptarile reprezentantilor companiei vin pe fondul finalizarii investitiilor la noua unitate de productie din Ghimbav, judetul Brasov, unde a fost de altfel relocata activitatea de pe platforma Tractorul. Noua fabrica a fost data in folosinta in luna noiembrie 2009, are 140 de angajati si este rezultatul unei investitii de peste 7 milioane de euro.    

“Productia de la Ghimbav urmareste in primul rand acoperirea nevoilor pietei interne si numai la solicitarea filialelor-surori vom exporta, principala motivatie fiind aceea ca, in cazul snacks-urilor, transportul pe dinstante mari nu este rentabil”, a mai precizat Cristina Rey. Cu toate acestea, oficialul a vorbit despre existenta unor exporturi in acest moment in tari precum Bulgaria si Moldova.  

La evolutia pozitiva previzionata pentru anul acesta se mai adauga si decizia recenta a companiei de a elimina colorantii artificiali din reteta de fabricatie a snacks-urilor Chio. Vorbind despre aceasta schimbare, Alexandra Chirica, Marketing Director al companiei, spune ca “dupa ce am inceput comunicarea catre consumator, cu mesajul noilor ingrediente naturale, am simtit o usoara crestere a cotei de piata”. Pentru moment pretul produselor nu a suferit modificari, desi, potrivit Mihaelei Bentic, Manager de Calitate in cadrul companiei, costurile de productie au crescut cu 30%.

In privinta investitiilor pentru perioada imediat urmatoare, reprezentantii companiei au tinut sa precizeze ca bugetul va fi directionat cu precadere spre inovatie si spre consolidarea noii facilitati de productie.

Pe langa fabrica de langa Brasov, Intersnack Romania mai detine o fabrica de alune si seminte, la Bucuresti. Intersnack Romania este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de snacks-uri sarate, portofoliul sau incluzand brandurile Chio, Felix, Fiesta si Pom-Bär.  Compania face parte din grupul german Intersnack Group, al doilea mare producator european de snacks-uri sarate, cu o cifra de afaceri la nivelul anului 2009 de aproximativ 1,4 miliarde euro.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content