FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Tactici de marketing si strategii promotionale la noua editie Promotions 360

Tactici de marketing si strategii promotionale la noua editie Promotions 360

Evensys organizeaza in perioada 22-23 octombrie o noua editie a evenimentului Promotions 360, unde specialistii in marketing vor afla cum sa creeze campanii promotionale inovatoare, cum sa atraga consumatorii la raft si sa-i fidelize pe termen lung.

  In cadrul evenimentului vor fi prezentate doua studii de piata  prezentate de GfK  Romania si Open-I Research & Strategy ce vor arata tendintele care vor caracteriza consumatorii in 2014 – 2015. Participantii vor descoperi care este ponderea promotiilor pe segmente de trade, evolutia lor in ultima perioada, tipuri de promotii preferate de romani, dar si relatia consumatorilor cu brandurile in online.

Promotions 360 este dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail si isi propune sa ofere multiple oportunitati de invatare si networking. Pe parcursul celor doua zile, participantii vor descoperi care sunt cele mai eficiente strategii de crestere a interactiunii cu brandul, noi idei de promotii eficiente, strategii de inovare in marketing, teorii si exercitii practice.

Prima zi a evenimentului, 22 octombrie, va reuni unii dintre cei mai buni specialisti in marketing. Printre vorbitorii confirmati se regasesc: Paul Markovits, Vice-Presedinte Marketing, United Romanian Breweries Bereprod; Dana Iordache, Regional Marketing Manager, Lipton; Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital; Irina Ionescu, Customer Marketing Home Care Executive, Unilever; Alen Todorov, Marketing Director, Elefant.ro; Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec; Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact;  Denise Menasan, Key Account Executive, Gfk Romania; Adina Nica,  Strategy And Research Consultant, Open-I Research & Strategy.

Pe 23 octombrie, participantii vor avea ocazia sa creeze strategii de pozitionare ale brandurilor alaturi de Thomas Walter, Managing Director, Supersieben. Thomas are 21 de ani experienta in marketing si comunicare, fiind singurul care foloseste date stiintifice pentru a rezolva provocarile in marketing si business.  In cadrul workshop-ului Thomas va prezenta teoriile ce ajuta brandurile sa creeze interactiune si sa fidelizeze consumatorii.

Mai multe informatii despre vorbitori si program sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului www.promotions360.ro

Cu 8 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 5 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content