FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Studiu: Femeile sunt cei mai puternici ambasadori ai brandurilor de dulciuri

Studiu: Femeile sunt cei mai puternici ambasadori ai brandurilor de dulciuri

Un studiu  realizat in mediul online de catre Exact Cercetare si Consultanta prin intermediul instrumentului de cercetare ZURF arata ca majoritatea persoanelor care comenteaza in mediul online cu privire la brandurile de dulciuri sunt de gen feminin.

Spre exemplu, marcile Kinder si Raffaello inregistreaza conversatii apartinand in procent de 100% femeilor in intervalul 14-22 iulie 2014. Heidi si Milka starnesc, la randul lor, interesul femeilor in procent de 97% si, respectiv, 95%. In schimb, Snickers este brandul care atrage si atentia barbatilor, 30% dintre comentariile inregistrate apartinandu-le internautilor de gen masculin.

Cele mai mari volume de conversatii au fost generate in intervalul 14-22 iulie 2014 de activitatea brandurile de dulciuri pe paginile de Facebook. „Facebook reprezinta principala platforma de comunicare in cazul brandurilor de dulciuri, asemenea celorlalte categorii supuse spre analiza prin intermediul Zurf in ultimele 6 luni: cafea, cosmetice, lactate, bere, auto, servicii bancare. Din monitorizarea realizata de noi privind mediul online, am constatat ca aplicatiile si concursurile desfasurate pe paginile de Facebook sunt cele care genereaza cele mai multe mentiuni in randul consumatorilor. Spre exemplu, in perioadele in care exista in desfasurare astfel de competitii, numarul conversatiilor este de 4 ori mai mare, comparativ cu cel inregistrat cu ocazia lansarii unor noi campanii noi de comunicare. Important de adus in atentie este faptul ca in intervalele in care activarile de orice tip lipsesc, conversatiile consumatorilor cu brandurile se situeaza la nivelul a doar catorva zeci pe parcursul unei saptamani”, afirma Stefan Andrei, Marketing Manager la Exact Cercetare si Consultanta.

In categoria dulciurilor, Milka este brandul care a adunat cel mai mare numar de conversatii in saptamana supusa monitorizarii, respectiv 85.  Brandurile de dulciuri clasate pe urmatoarele pozitii sunt Heidi – cu 45 conversatii - Kandia si Oreo – ambele cu cate 17 conversatii.

ZURF este un instrument detinut de Exact Cercetare & Consultanta ce  monitorizeaza conversatiile din mediul online in timp real, oferind in acelasi timp si un istoric al acestora. ZURF contribuie astfel atat la masurarea impactului pe care temele de pe agenda zilnica le au in mediul online, cat si descoperirea trendurilor de comunicare din diferitele platforme (Facebook, Twitter, Youtube, forumuri, bloguri etc).
EXACT Cercetare si Consultanta este o companie detinuta de BBDO Group.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content