FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Studiu de masurare a audientei pentru TV screen-uri

Studiu de masurare a audientei pentru TV screen-uri

Vision Media Plus este prima companie OOH media din Romania care a efectuat un studiu complet de audienta pentru reteaua de TV screen-uri pe care o detine la nivel national.

Studiul a avut ca obiectiv calcularea principalilor indicatori de audienta (Reach / GRP) si descrierea in termeni socio-demografici a audientei potentiale si reale, pentru a evalua impactul TV screen-urilor comparativ cu outdoor-ul clasic. De asemenea, studiul isi propune sa sublinieze si importanta masurabilitatii eficientei TV screen-urilor in contextul general al canalelor media si al comunicarii moderne.

Vision Media Plus dispune de o re?ea de 19 TV screen-uri amplasate în 11 ora?e: Bucuresti (8 loca?ii), Constanta, Brasov, Cluj Napoca, Sibiu, Timisoara, Ploiesti, Galati, Craiova, Pitesti, Iasi. Exista proiecte de amplasare de TV screen-uri si in Bacau si Oradea.
Studiul a fost efectuat in perioada 15 octombrie – 15 noiembrie 2008, la nivel na?ional, ?i a inclus peste 13.000 de ore de inregistrari video ale intersectiilor cu o supraveghere 24/24h. De asemenea, au avut loc 10.000 de interviuri cu trecatorii.

Dintre principalele concluzii ale studiului:
-TV screen-ul are un impact de 2,7 ori mai mare decat outdoor-ul clasic;
-sunt remarcate de 18 milioane de priviri intr-o singura luna;
-un TV screen atinge, in medie, 150.000 de oameni pe luna;
-peste 500.000 de masini trec zilnic prin fata panourilor;
-1607,7 GRp livrate intr-o luna (comparabil cu o televiziune nationala mica);
-un CPP real pentru o populatie urban mare de 98,9 euro;
-un CPT de 2,94 euro.

Profil socio-demografic al publicului tinta outdoor:
-70% sunt barbati;
-circa 50% au varsta intre 30 - 44 ani (25% intre 18 – 29 ani, 22% intre 45 – 59 ani);
-audienta are venituri ridicate: 21% peste 2000 ron, receptivi la canalele media inovative;
-gulerele albe predomina cu un procentaj de 41%, gulerele albastre – 36%.

Comparativ cu outdoor-ul clasic, unde 8% dintre respondenti isi pot aminti exact mesajul expus, TV screen-ul atinge circa 30% din publicul potential. Fata de rate cardul TV mediu, reteaua de panouri este de 1,2% ori mai eficienta.
Studiul a fost realizat cu sprijinul Operations Research, impreuna cu Compania de Cercetare Sociologica si Branding.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content