Stalinskaya a lansat "sticla" de aproape 2 m si ambalaje tip blistere | Progresiv
Grupul Prodal, detinatorul marcilor Stalinskaya si Wembley Dry Gin, a lansat noi modalitati de prezentare si de ambalare a produselor sale. In supermarket-urile si magazinele mari de cartier care comercializeaza vodca Stalinskaya, cumparatorii vor putea achizitiona sticlele de vodca direct dintr-un stand de prezentare cu o inaltime de aproape 2 metri ce reproduce fidel sticla de bautura. „Sticlele” cu Stalinskaya sunt amplasate langa casele de marcat sau in zona rafturilor de bauturi.
Alaturi de vitrinele sub forma de sticla, Grupul Prodal a introdus o serie de noutati in ceea ce priveste ambalajul bauturilor spirtoase pe care le comercializeaza. In primul rand, Wembley Dry Gin a fost lansat in sticle cu capacitatea de 0,2 litri, alaturandu-se astfel vodcii Stalinskaya si celorlalte produse comercializate in ambalaje cu acest volum. Lansarea Wembley in sticle cu o capacitate redusa (0,2 litri) urmareste cresterea continua a cotei sale de piata si in anul 2010, stimuland o data in plus consumatorii sa testeze produsul si sa ii poata cunoaste calitatea ireprosabila“, a precizat Florin Radulescu, directorul general al Grupului Prodal.
Ultima noutate in ceea ce priveste prezentarea produselor Grupului Prodal este introducerea ambalarii in blister pentru produsele de 0,2 litri: bauturile astfel ambalate sunt prezentate in rafturi speciale, amplasate in supermarket-uri si magazinele mari de cartier, langa casele de marcat sau in apropierea rafturilor de bauturi. „Aceasta forma de prezentare ofera cumparatorilor doua beneficii majore: produsele la 0,2 litri beneficiaza de informatii legate de produs pe partea din spatele ambalajului de prezentare si, in plus, sunt mai usor si mai sigur de manevrat, avand in vedere faptul ca sticlele au dimensiuni reduse. In al doilea rand, ambalarea in blistere avantajeaza comerciantii intrucat produsele au propriul spatiu de expunere, iar depozitarea este mult mai facila si mai sigura”, a explicat directorul general al Grupului Prodal.
Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune. Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de ACNieslen.
![Brandurile din portofoliu Reckitt](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Brandurile-din-portofoliu-Reckitt-400x250.png)
![angajati fericiti](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/angajati-fericiti-400x250.jpg)
![AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/COCOPASTRAMI-CU-CARTOFI-PRAJITI-1200x750-1-400x250.jpg)
![ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/ATAC-Galati-400x250.jpg)
![Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/09/logistica_shutterstock_1119265685-400x250.jpg)
![Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Nestle_rezultate-financiare-primul-semestru-2024-400x250.jpg)