Stalinskaya a lansat "sticla" de aproape 2 m si ambalaje tip blistere | Progresiv

Grupul Prodal, detinatorul marcilor Stalinskaya si Wembley Dry Gin, a lansat noi modalitati de prezentare si de ambalare a produselor sale. In supermarket-urile si magazinele mari de cartier care comercializeaza vodca Stalinskaya, cumparatorii vor putea achizitiona sticlele de vodca direct dintr-un stand de prezentare cu o inaltime de aproape 2 metri ce reproduce fidel sticla de bautura. „Sticlele” cu Stalinskaya sunt amplasate langa casele de marcat sau in zona rafturilor de bauturi. Stalinskaya a lansat

Alaturi de vitrinele sub forma de sticla, Grupul Prodal a introdus o serie de noutati in ceea ce priveste ambalajul bauturilor spirtoase pe care le comercializeaza. In primul rand, Wembley Dry Gin a fost lansat in sticle cu capacitatea de 0,2 litri, alaturandu-se astfel vodcii Stalinskaya si celorlalte produse comercializate in ambalaje cu acest volum. Lansarea Wembley in sticle cu o capacitate redusa (0,2 litri) urmareste cresterea continua a cotei sale de piata si in anul 2010, stimuland o data in plus consumatorii sa testeze produsul si sa ii poata cunoaste calitatea ireprosabila“, a precizat Florin Radulescu, directorul general al Grupului Prodal.

Ultima noutate in ceea ce priveste prezentarea produselor Grupului Prodal este introducerea ambalarii in blister pentru produsele de 0,2 litri: bauturile astfel ambalate sunt prezentate in rafturi speciale, amplasate in supermarket-uri si magazinele mari de cartier, langa casele de marcat sau in apropierea rafturilor de bauturi. „Aceasta forma de prezentare ofera cumparatorilor doua beneficii majore: produsele la 0,2 litri beneficiaza de informatii legate de produs pe partea din spatele ambalajului de prezentare si, in plus, sunt mai usor si mai sigur de manevrat, avand in vedere faptul ca sticlele au dimensiuni reduse. In al doilea rand, ambalarea in blistere avantajeaza comerciantii intrucat produsele au propriul spatiu de expunere, iar depozitarea este mult mai facila si mai sigura”, a explicat directorul general al Grupului Prodal.

Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune. Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din  valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de  ACNieslen.

 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...