Skol, zece ani in Romania
Skol, marca de bere aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries a aniversat zece ani de existenta in categoria berii din Romania. De la lansarea ei in 1999 si pana in prezent, volumul vanzarilor Skol a crescut de 28 de ori si peste un milion de hectolitrii de bere au fost vanduti anual.
Cu acest prilej a fost demarata o campanie de comunicare sub sloganul „Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!” ce se deruleaza incepand din luna aprilie. Conceptul creativ din jurul campaniei se refera la o realitate sociala si anume faptul ca marea majoritate a oamenilor se detaseaza cu greu de problemele de la serviciu. Valoarea neta a campaniei se ridica la patru milioane de euro.
Skol continua sa se pozitioneze drept o bere racoritoare vizand aceeasi categorie de public: persoane tinere, active, coplesite de ritmul alert al vietii de zi cu zi. „In prezent, Skol se numara printre primele 10 marci de bere din Romania. Era firesc ca si pozitionarea brandului sa se cristalizeze, indreptandu-se tot mai mult catre public si realitatile din viata acestuia”, a declarat Shachar Shaine, Presedinte United Romanian Breweries Bereprod.
Pentru anul acesta, reprezentantii companiei estimeaza un avans de 10% fata de vanzarile inregistrate anul trecut de marca Skol. Marca Skol se afla in portofoliul companiei URBB din 1999. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat in categoria berii, cat in cea a bauturilor racoritoare.
Portofoliul companiei cuprinde marci precum: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.
Adaugă comentariu nou