Selgros Romania lanseaza prima campanie de imagine integrata
Selgros Romania a lansat campania de comunicare „Selgros. Merita.” – prima campanie integrata a lantului de magazine cash & carry, care aduce companiei pozitionarea – “tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” – pornind de la unul avantajele Selgros: carmangeriile proprii, prezente in fiecare dintre cele 19 magazine.
Compania, semnata de agentia Propaganda, a fost lansata la finalul lunii aprilie si va fi comunicata pe mai multe canale media, de la TV la OOH (Out Of Home – n.r.), tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.
Directia strategica a campaniei a pornit de la ideea ca, oricat de puternica si diferentiatoare ar fi carmangeria in piata, in mod normal, oamenii nu merg la cumparaturi numai si numai pentru carne, mai ales atunci cand vorbim magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Cand fac un drum pana la un astfel de magazin, romanii merg sa isi faca aprovizionarea cu de toate, printre produse numarandu-se si carnea.
Astfel, impreuna cu agentia, a fost creata o platforma de comunicare in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. De aici si pozitionarea “tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” exprimata printr-o campanie sustinuta de motive pentru care sa vii la Selgros, plecand de la motivul principal – carmangeria proprie.
Selgros Cash&Carry Romania este una dintre cele mai importante companii din comer?ul romanesc, deschizand aici 19 magazine incepand cu anul 2001, cand s-a lansat in Romania. Selgros face parte din grupul elve?ian TransGourmet.
Adaugă comentariu nou