FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Scaderi de preturi la real,- Hypermarket

Scaderi de preturi la real,- Hypermarket

Real Hypermarket Romania taie preturile, pentru a contracara scaderea puterii de cumparare a romanilor inlesnind accesul oamenilor afectati de masurile de austeritate impuse de criza la cat mai multe produse alimentare si nealimentare. In urmatoarele zile, primele produse cu pretul cel mai mic (cele mai ieftine produse) vor fi semnalizate la raft. Pana la sfarsitul lunii iunie, peste 300 de produse vor intra in acest program care va fi extins si in lunile viitoare. Masura luata de real,- nu este una temporara, ca in cazul promotiilor periodice.

Pentru a contracara efectele masurilor de austeritate cerute de situatia economica dificila pe care o traversam, real,- Hypermarket se va concentra pe oferirea de preturi cat mai mici pentru cat mai multe produse din categoria celor care acopera nevoile de baza, fara a face rabat de la calitatea cu care compania si-a obisnuit clientii. „Puterea de cumparare a romanilor va suferi in urma scaderii veniturilor, fapt care se va resimti in randul intregii societati si mai cu seama in randul celor cu venituri mici. De aceea, am ales pentru inceput 150-200 de produse cum ar fi zahar, ulei, orez, paste fainoase, malai, legume si fructe, carne de pui, carne tocata, mezeluri, lactate si branzeturi etc., produse de ingrijire si curatenie, dar si produse nealimentare, in principal cele care acopera nevoile de baza pentru care,  prin  eforturi considerabile , am  gasit  solutii  care sa ne permita o scadere a preturilor cu pana la 20%. Programul de scadere a preturilor va numara la sfarsitul lunii curente peste 300 de produse cu preturi foarte mici si va fi continuat in lunile urmatoare astfel incat tot mai multe articole,  fie ca este vorba de produse alimentare sau nealimentare, sa fie incluse in acest program. Pentru real,-  gasirea unor solutii la acest moment care sa permita largirea accesului consumatorului final la produsele de baza reprezinta un aspect foarte important pentru o companie ancorata in realitate.. Pentru atingerea acestui scop un element major il reprezinta inclusiv relatiile de colaborare  cu partenerii si furnizorii nostri, inclusiv cu producatorii locali, real,- dovedindu-se un partener de incredere in acest sens”, a declarat Michel Lamoot director general la real,- Hypermarket Romania.

Masura scaderii preturilor nu este prima luata de real,- pentru a usura perioada de criza pentru clientii sai din Romania. In ultimele luni real,- a dezvoltat o serie de actiuni,  promotiile de la raft si reducerile de preturi devenind o obisnuinta pentru cumparatori; de pilda, pe parcursul lunii mai, au intrat in diverse programe promotionale peste 10.000 de  articole.

„Solidaritatea este cheia iesirii din orice situatie delicata, atat in familie, cat si in societate, oriunde apare o criza. De aceea, am insistat sa gasim solutii pentru cei care sufera din pricina austeritatii impuse de criza, continuand sa credem ca doar astfel, printr-un efort cumulat, vom reusi sa depasim efectele crizei care afecteaza deopotriva populatia si companiile. Solutiile de redresare exista si avem incredere ca Romania isi va relua  trendul ascendent si va depasi problemele actuale prin efortul conjugat al tuturor factorilor de raspundere” a adaugat Michel Lamoot.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content