FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Scaderea cifrei de afaceri, dar cresterea cotei de piata pentru Heineken in 2013

Scaderea cifrei de afaceri, dar cresterea cotei de piata pentru Heineken in 2013

Heineken Romania a raportat o cifra de afaceri neta de 1.120 milioane lei in 2013, in scadere cu 5% comparativ cu anul precedent. Cu toate acestea, compania si-a mentinut pozitia de lider de piata si chiar si-a majorat usor cota de piata in valoare. La aceasta evolutie au contribuit marcile Bucegi si Neumarkt care au inregistrat cresteri in cota de piata atat in volum, cat si in valoare.

“Anul 2013 a fost un an dificil, in care vremea nefavorabila, nivelul scazut de incredere al consumatorilor si majorarea accizei au dus la o scadere a pietei de bere in Romania. In ciuda acestor conditii economice dificile, ne-am mentinut pozitia de lideri pe piata cu ajutorul portofoliului puternic, a investitiilor in marci si a inovatiilor. Cota noastra de piata in valoare a crescut, dovedind faptul ca strategia noastra pe termen lung continua sa dea rezultate bune. In 2014 ne asteptam in continuare la conditii dificile ”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.

Piata berii din Romania a inregistrat anul trecut o scadere de 10% comparativ cu 2012, consumul de bere ajungand la nivelul anului 2006, cu 81 de litri pe cap de locuitor, a anuntat  recent Asociatia Berarii Romaniei.

Heineken Romania are patru fabrici de bere situate in Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc si Targu Mures si peste 1.100 de angajati. Compania mai are in portofoliu branduri precum Heineken, Ciuc, Silva, Golden Brau, Edelweiss, Zipfer, Amster, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow, Sol, Desperados, Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content