FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Saptamana voluntariatului - cel mai mare eveniment la nivel global din istoria Kraft Foods

Saptamana voluntariatului - cel mai mare eveniment la nivel global din istoria Kraft Foods

In perioada 4-9 octombrie 2010, in peste 50 de tari ale lumii, angajatii Kraft Foods s-au implicat in activitati de voluntariat in cadrul comunitatilor locale, actiuni derulate sub umbrela „Delicious Difference Week”.

Angajatii Kraft Foods Romania s-au implicat si ei in actiuni de voluntariat dornici sa le faca ziua mai frumoasa celor mai putin norocosi. Un numar de 88 de angajati Kraft Foods Romania au participat timp de 3 zile la actiuni de voluntariat in Bucuresti, Brasov si Onesti. In total, 287 de ore de voluntariat au fost dedicate celor 200 de copii de la centrele de plasamant Voluntari, Sacele si Tarlungeni, dar si de la orfelinatul din Onesti. Cu o participare de peste 14.000 de angajati, saptamana 4-9 octombrie reprezinta cel mai mare eveniment de voluntariat din istoria Kraft Foods.

“Desi initial, numarul colegilor ce si-au anuntat participarea a fost mai mic, spiritul de voluntariat s-a extins la peste 35% din numarul total de angajati. Suntem bucurosi ca am reusit sa intindem o mana de ajutor si sa aducem un zambet pe fata celor 200 de copii din centrele vizitate“, a declarat Doina Cavache, Corporate Affairs Manager, Kraft Foods Romania.

Delicious Difference Week 2010 continua succesul initativei de voluntariat lansata anul trecut, cand peste 12.000 de angajati s-au implicat, in mod voluntar, in diferite evenimente organizate in 33 de tari. Proiectele au oferit sprijin pentru peste o jumatate de milion de oameni din intreaga lume.

Luna trecuta, Kraft Foods si-a lansat noua pagina corporativa pe Facebook, astfel ca oameni de pe intregul mapamond au putut sprijini Delicious Difference Week cu un simplu clic de mouse. Pentru fiecare “like” al paginii corporative Kraft Foods de pe Facebook, Kraft Foods doneaza 10 portii de hrana in cadrul Programului Mondial pentru Hrana al ONU (United Nations World Food Programme – UNWFP).

In plus, vizitatorii paginii Kraft Foods de pe Facebook au fost invitati sa incarce fotografii cu oameni in actiune care vor fi utilizate pentru un montaj foto digital. Pentru fiecare fotografie postata, Kraft Foods doneaza 20 de portii de hrana catre Programul Mondial pentru Hrana al ONU, ajungand pana la 500.000 de portii.

Kraft Foods detine un portofoliu de 11 marci importante cu un venit ce depaseste 1 miliard de dolari - Oreo, Nabisco si biscuitii LU; ciocolata Milka si Cadbury; guma Trident; cafeaua Jacobs si Maxwell House; crema de branza Philadelphia; branzeturile Kraft, gustari si sosuri; preparatele de carne Oscar Mayer. Aproximativ 70 de marci genereaza un venit anual de peste 100 millioane dolari.

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea si ciocolata in Romania si o pozitie importanta pe piata de biscuiti.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content