Rio Bucovina, lider de piata in Bucuresti pe vanzarile de apa minerala plata
Marca Bucovina este lider de piata cu o cota in volum de 22,6% din vanzarile de apa minerala naturala plata comercializata in Bucuresti, conform datelor furnizate de compania Nielsen pentru perioada aprilie – mai 2012.
„Rezultatele inregistrate de companie continua trendul ascendent din 2011, urmare a desfasurarii unei ample campanii de comunicare si repozitionare a marcii sub sloganul Bucovina, echilibrul suprem pentru corp si minte!, concomitent cu dezvoltarea canalelor de distributie, astfel ca pentru perioada aprilie – mai 2012, raporteaza o cota de piata volumica de 9,1% din totalul productiei de apa imbuteliata din Romania”, a declarat, intr-un comunciat, Razvan Iancau, directorul general Rio Bucovina.
Potrivit datelor furnizate de Nielsen, vanzarile de apa imbuteliata au crescut in primele sase luni ale anului cu 3% in volum si cu 9% in valoare, fata de aceeasi perioada a anului trecut, apa minerala naturala plata fiind singurul segment al pietei de apa imbuteliata care prezinta un trend crescator, ajungand ca si importanta la 52% din volumul total de apa comercializata.
In acest context, Rio Bucovina si-a consolidat pozitia a treia in piata, dupa producatorii Romaqua si Coca-Cola.
La nivelul Capitalei, consumul de apa minerala naturala plata inregistreaza o cota volumica de 66,3% din totalul vanzarilor de apa imbuteliata. Raportat la consumul de apa minerala naturala plata pe intreaga tara, Bucurestiul detine prima pozitie cu o cota de piata volumica de 23,9%.
Apa minerala naturala Bucovina isi are originea in zacaminte subterane din Vatra Dornei.
Adaugă comentariu nou