FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Rio Bucovina, lider de piata in Bucuresti pe vanzarile de apa minerala plata

Rio Bucovina, lider de piata in Bucuresti pe vanzarile de apa minerala plata

Marca Bucovina este lider de piata cu o cota in volum de 22,6% din vanzarile de apa minerala naturala plata comercializata in Bucuresti, conform datelor furnizate de compania Nielsen pentru perioada aprilie – mai  2012.

„Rezultatele inregistrate de companie continua trendul ascendent din 2011, urmare a desfasurarii unei ample campanii de comunicare si repozitionare a marcii sub sloganul Bucovina, echilibrul suprem pentru corp si minte!, concomitent cu dezvoltarea canalelor de distributie, astfel ca pentru perioada aprilie – mai 2012, raporteaza o cota de piata volumica de 9,1% din totalul productiei de apa imbuteliata din Romania”, a declarat, intr-un comunciat, Razvan Iancau, directorul general Rio Bucovina.

Potrivit datelor furnizate de Nielsen, vanzarile de apa imbuteliata au crescut in primele sase luni ale anului cu 3% in volum si cu 9% in valoare, fata de aceeasi perioada a anului trecut, apa minerala naturala plata fiind singurul segment al pietei de apa imbuteliata care prezinta un trend crescator, ajungand ca si importanta la 52% din volumul total de apa comercializata.

In acest context, Rio Bucovina si-a consolidat pozitia a treia in piata, dupa  producatorii Romaqua si Coca-Cola.

La nivelul Capitalei, consumul de apa minerala naturala plata inregistreaza o cota volumica de 66,3% din totalul vanzarilor de apa imbuteliata. Raportat la consumul de apa minerala naturala plata pe intreaga tara, Bucurestiul detine prima pozitie cu o cota de piata volumica de 23,9%.

Apa minerala naturala Bucovina isi are originea in zacaminte subterane din Vatra Dornei.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content