FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Rezultate solide pentru Cora in Romania

Rezultate solide pentru Cora in Romania

Cora Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,5% in 2013, pana la 408 milioane de euro, potrivit unei stiri publicate de Planet Retail. Retailerul francez a inaugurat anul trecut doua hypermarketuri, ajungand astfel la o retea de 12 magazine.

In iulie 2013, Cora a deschis un centru comercial in Constanta care avea drept ancora un hypermarket, investitia in acest proiect ridicandu-se la 51 de milioane de euro. Cel de-al doilea proiect, hypermarketul din Ploiesti, a presupus o investitie de 6,1 milioane de euro si a fost inaugurat in octombrie.
Pentru 2014, retailerul planuieste un hypermarket in Bucuresti si un alt centru comercial in Brasov, proiect pentru care managementul companiei cauta un de z voltator cu care sa colaboreze.

Rezultatele financiare raportate de retailer in Romania sunt clasificate de analistii Planet Retail drept unele solide, insa acestia se asteapta ca 2014 sa aduca mai multe provocari pentru brandul  de retail  detinut de Louis Delhaize. “Piata de retail alimentar din Romania va deveni mult mai competitiva, cu jucatori  precum  Auchan, Carrefour si Schwarz Group care au propriile planuri de expansiune pentru retelele lor de hypermarketuri”, mai spun analistii Planet Retail.

Achizitia de anul trecut a celor 20 de magazine  Real Hypermarket de la Metro a propulsat Auchan in Top3 al operatori de hypermarketuri si a contribuit major la cresterea amprentei francezilor in regiune. In acelasi timp, Schwarz Group a anuntat ca are  in plan deschiderea altor 10 magazine sub brandul Kaufland pana la sfarsitul lui 2014. Si in dreptul Carrefour sunt asteptari mari ,  avand in vedere toate operatiunile de reorganizare prin care a trecut retailerului la nivel de regiune.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content