FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Rezultate operationale bune si cifra de afaceri in crestere pentru Orkla Foods Romania

Rezultate operationale bune si cifra de afaceri in crestere pentru Orkla Foods Romania

Orkla Foods Romania anunta rezultate operationale bune, o cifra de afaceri in crestere a operatiunilor din Romania si vanzari consolidate cu 7,5% mai mari fata de anul 2008, pe fondul unei piete dificile de consum.

Manuela Banu, Director General, Orkla Foods Romania, declara: "Desi contextul economic a fost unul defavorabil industriei consumului, rezultatele noastre sunt pozitive. La acestea au contribuit  o strategie coerenta de vanzari si marketing in ciuda presiunilor legate de bugete in acest domeniu precum si finalizarea programului intern de reorganizare inceput la sfarsitul anului 2007. Acesta a presupus relocarea si concentrarea activitatilor de productie pe platformele de la Bucuresti si Covasna precum si eficientizarea generala a proceselor de productie si logistica".

La finalul anului 2008, Orkla Foods Romania a deschis o noua directie de business prin intrarea in categoria ingredientelor pentru panificatie si cofetarie, lansand pe piata interna 108 produse specifice, se precizeaza intr-un comunicat.
"Modelul nostru de business este unul flexibil: in anul 2008 am identificat aceasta directie iar rezultatele sunt deja vizibile, noua linie de afaceri contribuind dupa numai un an cu 10% in cifra de afaceri a segmentului B2B".

Compania si-a consolidat prezenta pe piata de retail in anul 2009 prin extinderea unor game de produse, introducerea de noi ambalaje sau modificari de retete si design pentru anumite produse.

Orkla Foods Romania a ramas lider atat in volum cat si in valoare in categoriile ketch-up (Tomi, La Minut) si margarina pentru gatit (Unirea), precum si lider de volum in categoria mustar (Bunatati de la Bunica, La Minut).

Vanzarile in segmentul margarina ale Orkla Foods Romania pentru retail au ramas constante in conditiile unei scaderi a pietei fata de anul precedent. Brandul Linco a avut cea mai mare crestere a vanzarilor, de peste 20%, ca urmare a campaniilor sustinute de marketing, in timp ce  brandul Wiesana a fost repozitionat prin imbunatatirea retetei cu surse de Omega 3 si 6.

O usoara crestere s-a evidentiat si pe segmentul pate (Ardealul), acesta castigand un procent la cota de piata.

In prezent Orkla Foods Romania are peste 400 de angajati, fiind principalul angajator in judetele Covasna si Iasi. Compania nu si-a redus numarul de angajati pe fondul crizei economice, iar pentru anul 2010 are in vedere derularea unor programe de dezvoltare profesionala.

Pentru anul 2010 compania urmareste mentinerea performantelor actuale pe piata de retail si obtinerea unei pozitii de top pentru consumul industral, in special pe noua directie de afaceri, a ingredientelor de panificatie, cofetarie si patiserie.
"Anul 2010 va sta in continuare sub semnul prudentei in ce priveste consumul. Suntem increzatori in produsele noastre, care ofera un raport excelent calitate-pret si sunt din ce in ce mai apreciate de consumatori", a precizat Manuela Banu.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content