Rezultate afectate de conditiile economice pentru Coca-Cola Hellenic | Progresiv

Coca-Cola Hellenic, unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai Coca-Cola, a raportat, pe primele trei luni din 2009, un profit net de 7,2 milioane de euro, cu 74% mai mic decat in perioada precedenta din 2008. Veniturile per actiune, de 0,02 euro, au fost si ele mai mici cu 75% decat in perioada similara de anul trecut. Rezultate afectate de conditiile economice pentru Coca-Cola Hellenic

Volumul navetelor vandute a crescut cu trei procente fata de primul trimestru din 2008, la 441 milioane de unitati, iar vanzarile nete au ramas stabile, la 1.374 milioane euro, fata de 1.373 milioane in 2008.

In pietele emergente (Armenia, Belarus, Bosnia&Herzegovina, Bulgaria, Macedonia, Moldova, Montenegru, Nigeria, Romania, Rusia, Serbia si Ucraina) vanzarile companiei au totalizat 197,9 milioane navete (202,2 milioane in primul trimestru din 2008), reprezentand vanzari de 495,4 milioane euro (538 milioane euro in 2008) si venituri nete de 53,6 milioane euro (62,4 milioane in perioada precedenta).

Aceste performante reflecta scaderea cheltuielilor consumatorilor, ceea ce a dus la scaderea vanzarilor in categoriile juice (cu aprox. 10%) si apa (sub 5%). Cresteri de volume au inregistrat segmentele de bauturi carbonatate si ceai.
In Romania, volumul vanzarilor a scazut ca urmare a deteriorarii situatiei economice si a conditiilor meteo nefavorabile din luna martie. De asemenea, rezultatele reflecta si cheltuieli de restructurare de circa 700.000 euro.

Oficialii companiei se asteapta in continuare la conditii economice dificile, in 2009, care vor conduce la „provocari operationale”. Din acest motiv, Coca-Cola Hellenic isi mentine obiectivul de a imbunatati cash-flow-ul in perioada 2009 – 2011 printr-o serie de masuri: implementare unor masuri de reducere de costuri si restructurare, optimizarea infrastructurii existente si o abordare prudenta a programelor de investitii, imbunatatirea capitalului de lucru. Compania a generat un cash-flow de 68 de milioane de euro in primele trei luni din 2009.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...