Rexona si CLEAR au activat consumatorii in magazine prin Augmented Reality | Progresiv

Rexona si CLEAR au oferit consumatorilor o experienta de brand inedita in contextul unei campanii promotionale derulate in hypermarketurile Cora, Carrefour si Real din intreaga tara, in perioada iulie-august 2012. Prin intermediul unei aplicatii de Augmented Reality acestia au avut posibilitatea de a intra in spiritul curselor de masini alaturi de fetele de pe grila de start. Rexona si CLEAR  au activat consumatorii in magazine prin Augmented Reality

Aplicatia de Augmented Reality le-a dezvaluit celor prezenti in magazine un univers paralel, o experienta deosebita, chiar in timp ce se aflau la cumparaturi. Cum a functionat? O camera capta  imaginea persoanei care se aseza pe zona special marcata pe podea, redând-o live pe ecranul amplasat in standul de prezentare. Cele doua fete de pe grila de start isi faceau aparitia pe ecran, pregatind vizitatorii de cursa si anuntând campania promotionala sustinuta de Rexona si CLEAR.

 

Achizitia de produse din gamele pentru barbati a adus consumatorilor o serie de premii printre care seturi de anvelope, tricouri si sansa de a deveni pentru o zi pilot de curse pe circuitul din Franta pe data de 19 septembrie (Carrefour), de a vedea live cursa de la Monza din Italia (Real) sau pe cea de la Spa Francorchamp din Belgia (Cora).  

Actiunea  face parte din seria de programe de activare a consumatorilor din cadrul parteneriatului incheiat intre cele doua marci de ingrijire personala din portofoliul Unilever, Rexona, CLEAR si Lotus F1 Team. Pasiunea, excelenta, eficienta si atingerea celui mai inalt nivel de performanta sunt valorile comune ale brandurilor Rexona si CLEAR si ale Echipei Lotus F1.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...