FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Reteaua SPAR a lansat campania "Din glia romaneasca"

Reteaua SPAR a lansat campania "Din glia romaneasca"

Pe 6 septembrie, SPAR Romania – franciza a SPAR International - a lansat campania “Din glia romaneasca”, prin care mizeaza pe comercializarea de produse autohtone la raionul de legume si fructe, sprijinind astfel productia locala.

Astfel, SPAR a adus in magazinele selectionate fructe si legume achizionate direct de la producatori locali: mere, pere, struguri albi si rosii de diverse sortimente, morcovi, ceapa, gogosari, ardei kapia si castraveti cornishon. Reprezentantii retelei sustin ca preturile la raft in SPAR, pentru aceste produse, sunt mai mici decat in pietele deschise.
Campania a inceput joi, 6 septembrie, si este in curs de derulare, potrivit companiei de marketing a SPAR, Final Studio.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content