FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Reteaua Profi testeaza un format nou de magazin, sub 300 mp

Reteaua Profi testeaza un format nou de magazin, sub 300 mp

Reteaua Profi a demarat recent un proiect-pilot care prevede inaugurarea de magazine de dimensiuni mai mici decat cele operate de retailer in prezent. Prima unitate de acest tip a fost inaugurata in Timisoara si are o suprafata de vanzare sub 300 de metri patrati.

Pana la finalul lui 2012, reteaua are planificate alte 3-4 deschideri de magazine de mici dimensiuni, operate tot sub brandul Profi. Proiectul-pilot de expansiune pe un format mai mic mizeaza pe un concept nou de retail, cu o sortimentatie gandita in functie de dimensiunea localitatii. „In localitatile mici, unde autoconsumul este foarte mare, accentul va fi pus pe oferta de produse nealimentare, iar in orasele mari vom miza mai mult pe alimentele proaspete”, a explicat Pawel Musial, Directorul General al retelei Profi.

Prima unitate de acest tip, operata sub brandul MiniProfi (foto), este situata la parterul cladirii in care Profi a deschis recent noul sau sediu central. Spre deosebite de un magazin standard Profi, noua unitate are un logo verde.
“Factorul critic pentru succesul acestui nou proiect este sistemul logistic bine pus la punct. 2012 este anul de testare a noului concept, apoi vom decide daca vom merge inainte in acesta directie”, a mai spus Pawel Musial.
Pana acum, compania a deschis magazine cu suprafete de vanzare cuprinse intre 300 si 900 de metri patrati.

Campania “PROFI te premiaza!”, la editia a 2-a

Directorul Profi a fost prezent astazi la conferinta de lansare a celei de-a doua editii a campaniei “PROFI te premiaza!”. Aceasta se desfasoara in perioada 13 august – 15 noiembrie, iar la final 126 de scoli vor fi dotate cu retele moderne de netbook-uri si alte 126 de scoli vor primi cate un videoproiector, investitia anuntata de Profi in acest proiect fiind de 600.000 de euro.
Furnizorii Profi implicati in aceasta campanie ca sponsori principali sunt PepsiCo si Caroli. Si companiile P&G, Kandia&Supreme, Romaqua Group, Baneasa Morarit Panificatie, Henkel, Friesland Campina Romania, Radic Star sunt implicate in campanie ca sponsori Silver, iar Colgate-Palmolive si Unilever sunt sponsori bronz.

Mecanismul campaniei

In perioada 13 august – 15 noiembrie 2012, fiecare client al magazinelor Profi va primi un anumit numar de puncte pentru fiecare bon de cumparaturi, in functie de valoarea cosului, iar daca achizitioneaza produsele sponsorilor campaniei va acumula 300 de puncte suplimentare. Aceste produse beneficiaza de o semnalizare speciala la raft. La casa de marcat, cumparatorul primeste un talon cu punctele acumulate, pe care poate completa numele scolii cu clasele I-VIII careia doreste sa-i acorde punctele primite. La finalul campaniei, sunt premiate cele 252 de scoli care au acumulat cele mai multe puncte.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content