FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Reteaua Metro lanseaza o competitie pentru antreprenori

Reteaua Metro lanseaza o competitie pentru antreprenori

Reteaua METRO Cash&Carry lanseaza o competitie pentru antreprenorii care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitatii din care fac parte. Premiul cel mare este de 200.000 de lei, iar deadline-ul pentru inscriere este data de 5 iunie 2014.

Concursul este organizat cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la infiintarea METRO Cash & Carry in Germania.  „In acest an, compania METRO celebreaza 50 de ani pe piata de comert; prin competitia «METRO – Starurile Comunitatii» dorim sa venim in sprijinul acelor intreprinzatori care, pe langa contributia lor economica in comunitate, isi asuma si proiecte de responsabilitate sociala, devenind adevarate modele prin contributia de durata pe care o aduc la bunastarea comunitatilor locale” , a  declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania. „De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioscurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt initiatoarele sau sustinatoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitatii din care fac parte”, a explicat el.

20 de proiecte vor fi selectate in etapa finala

Intreprinzatorii independenti isi pot inscrie proiectele online in sectiunea dedicata de pe site-ul www.metro.ro, pana in data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce trebuie sa faca este sa isi descrie proiectele, care sa reflecte angajamentele lor fata de comunitate. Toate aplicatiile vor fi prezentate pe site-ul METRO Cash & Carry Romania si pe pagina de Facebook a companiei. Odata cu descrierea, concurentii la titlul de „METRO – Starurile Comunitatii” sunt incurajati sa incarce fotografii si materiale video care sa ilustreze cat mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, in finala competitiei.
„Pentru noi este foarte importanta implicarea publicului larg in selectarea finalistilor, deoarece angajamentul asumat de magazinele mici si mijlocii aduce beneficii in primul rand populatiei locale,” spune Gilles Roudy. „Si cu cat participantii sunt mai bine conectati la comunitatea in care traiesc, cu atat mai mari sunt sansele lor de a castiga.”

Finalistii vor fi evaluati de catre un juriu format din experti din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate in responsabilitatea sociala, precum si comunitatea de antreprenoriat si comert. In urma procesului de evaluare va fi selectat un castigator, care va fi anuntat in iunie 2014, in cadrul Galei de Premiere a competitiei.
Intreprinzatorul cu cel mai mare punctaj acordat de catre juriu va primi din partea METRO Cash & Carry Romania Premiul Competitiei, in valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicati sustinerii de catre castigator, a unor proiecte sociale viitoare.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content