Reteaua METRO dubleaza numarul de produse participante la "Il Gusto d'Italia", la a 2-a editie | Progresiv

METRO Cash & Carry Romania organizeaza in perioada 17-30 mai cea de-a doua editie a evenimentului “Il Gusto D’Italia” („Gustul Italiei”) prin care promoveaza aproximativ 700 de produse alimentare cu specific italian. La prima editie au fost incluse in program aproximativ 320 de produse de origine italiana. Reteaua METRO dubleaza numarul de produse participante la

METRO promoveaza acest eveniment si prin intermediul catalogului de produse “Il Gusto D’Italia” distribuit la clienti. De asemenea, in magazinele retelei vor fi desfasurate in perioada 17-30 mai diferite activitati precum demonstratii culinare specifice bucatariei italiene si sesiuni de degustare a alimentelor unor furnizori italieni.

„Suntem incantati pentru cea de-a doua editie Il Gusto D’Italia, mai ales dupa succesul inregistrat anul trecut, cand evenimentul a beneficiat de o receptivitate mare din partea clientilor nostri. Anul acesta vom incerca sa ducem mai departe spiritul italian, transmitand prin demonstratii culinare deosebite atat retete din bucataria italienilor, cat si o parte din stilul lor de viata. Timp de doua saptamani, clientii nostri vor putea alege produse aflate in oferta special pregatita cu ocazia Zilei Nationale a Italiei”, a declarat Dusan Wilms, Directorul General METRO Cash & Carry Romania.

El a mai spus ca a observat ca si clientii revanzatori ai retelei incep, treptat, sa introduca la raft produse cu specific italian care, de altfel, se bucura de o cerere foarte mare din partea clientilor din HoReCa.
Printre cele 700 de articole cu specific italian promovate in cadrul acestui program se gasesc si produse marci proprii METRO. Produsele aflate in oferta vor fi incluse intr-un catalog realizat special cu aceasta ocazie si vor consta, in principal, in paste, branzeturi, mezeluri, diferite tipuri de legume, fructe, peste si vinuri.
 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...