FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > real,- pentru a treia oara la Timisoara

real,- pentru a treia oara la Timisoara

real,- Hypermarket Romania inaugureaza pe 3 decembrie 2009, al treilea hipermarket al sau din Timisoara, cu o investitie de  24,2 milioane de euro.

Magazinul este amplasat la iesirea din oras, inspre Lugoj, in Ghiroda, pe str. Aeroport, nr. 86, are o suprafata totala construita de 12.500 de metri patrati, dispune de o suprafata utila de vanzare de 7.500 de metri patrati si beneficiaza de o parcare cu peste 500 de locuri.

Investitia de peste 24,2 milioane de euro cuprinde, pe langa cladirea propriu-zisa, echipamente frigorifice ultraperformane, dispozitive de cantarire de ultima generatie, cuptoare si grill de mare capacitate, nu mai putin de 48 de case de marcat si o gama sortimentala ce numara peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare provenite in proportie de peste 90% de la producatori si furnizori nationali.

Cu acest al treilea magazin deschis la Timisoara care se alatura primelor doua deschise in martie 2006 si noiembrie 2007, real,- Hypermarket a investit la Timisoara aproximativ 70 de milioane de euro si a creat in jur de 900 de locuri de munca consolidandu-si astfel pozitia de lider in materie de investitii in comertul alimentar din zona Banatului si angajator de top in regiune.

„Pentru noi, Timisoara este orasul in care ne-am nascut pe piata romaneasca in urma cu mai bine de trei ani. De altfel, Vestul tarii, in ansamblul sau, reprezinta un teritoriu strategic pentru real,-, nu doar prin magazinele pe care le avem aici dar si prin parteneriatele solide, pe termen lung, pe care ni le propunem cu furnizorii locali si regionali.

Timisorenii, care ne cunosc de peste trei ani, deja stiu ca suntem deopotriva un partener de incredere pentru mediul de afaceri din regiune dar si angajator de elita, care ofera oportunitati de cariera la scara nationala si internationala pentru intregul sau personal. Deschiderea noului magazin dovedeste angajamentul nostru pe termen lung ca jucator pe piata din Timisoara, dar si puterea companiei in competitia pentru reducerea preturilor”, a declarat Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket Romania.

Incepand cu acest an, real,- a imbunatatit si modul de prezentare a vinurilor la raft. Mai mult, odata cu deschiderea real,- Timisoara Est, timisorenii vor avea acces la cel mai modern sistem de degustare a vinurilor, ENOMATIC, prin care se ofera posibilitatea de degustare a unui anume sortiment de vin inainte de a-l cumpara. Pana in momentul de fata, sistemul ENOMATIC a fost disponibil doar in magazinele din Bucuresti si in real,- Constanta Nord. Clientii pot alege dintr-o gama de 24 de vinuri, din care 16 rosii si 8 vinuri albe si roze.

Pentru familiarizarea publicului cu o gama cat mai variata de vinuri, selectia acestora in sistemul ENOMATIC se schimba lunar. Cele peste 320 de vinuri romanesti din toate regiunile viticole ale tarii (Banat, Transilvania, Moldova, Muntenia, Oltenia, Terasele Dunarii, Crisana si Maramures) reprezinta cea mai completa oferta de vinuri romanesti din comertul modern din Romania, obiectivul real,- fiind relansarea si sustinerea podgoriilor si centrelor viticole romanesti in comertul de la noi.

Oferta de vinuri autohtone este completata cu peste 300 de vinuri din 15 tari, atat din Europa (Franta, Italia, Ungaria, Germania, Spania, Portugalia etc.), cat si din “Lumea Noua” a vinului (Chile, Argentina, California, Africa de Sud, Australia etc). Degustarea cu ajutorul sistemului ENOMATIC se face pe baza cumpararii unui card de degustare, cu valoare minima de 10 lei, care permite in medie 15-20 de degustari, in functie de vinurile alese. Daca s-a epuizat suma incarcata pe el, cardul se poate realimenta de cate ori se doreste acest lucru.

Tot in acest an, real,- a introdus in magazinele sale produsele sub marca proprie real,- QUALITY, care includ atat produse alimentare din diferite categorii, precum paste, orez, dulciuri, bauturi, pre-mixuri pentru prajituri, conserve, produse proaspete din categoria branzeturilor, mezelurilor, paine, pizza congelata etc., cat si produse nealimentare, precum detergenti sau cosmetice.

Concomitent cu dezvoltarea brand-ului real,- QUALITY, real,- Romania a introdus in magazinele sale alte doua marci proprii, real,- BIO – produse cu origine biologica controlata – si real,- Selection – articole din categoria premium, la preturi rezonabile.

Anul trecut, real,- Hypermarket Romania a inregistrat o crestere puternica a vanzarilor, ca urmare a continuarii expansiunii si a unei cresteri organice la nivelul magazinelor existente. Cifra de afaceri a crescut de la 1,22 miliarde lei (367 milioane Euro) in 2007 la 2,35 milliarde lei (638 milioane Euro) in 2008, ceea ce reprezinta o crestere notabila, de 92% (73.8% echivalent Euro, ajustat cu efectele cursului de schimb) in comparatie cu anul anterior.

In acelasi timp, real,- si-a continuat planurile de expansiune pe piata de retail romaneasca prin deschiderea de 6 noi magazine in 2008 si 3 in 2009, astfel incat reteaua numara in prezent 23 de hipermarketuri in Bucuresti si alte orase importante din tara (cate trei hipermarketuri in Timisoara si Bucuresti, cate doua in Constanta si Oradea si cate un magazin in Arad, Bacau, Baia Mare, Brasov, Cluj, Craiova, Deva, Galati, Pitesti, Satu Mare, Sibiu, Suceava si Tg. Mures).
Numarul de angajati ai companiei la sfarsitul anului 2008 a fost de 7.568 (medie anuala care include si sediul.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content