real,- lanseaza prima Campanie de fidelizare | Progresiv

In perioada 12.03.2009-18.07.2009 real,- Hypermarket deruleaza programul de fidelizare “ia-ma acasa”. Acesta este  un proiect prin care real,- hypermarket acorda produse cu titlu de cadou tuturor clientilor care in perioada 12.03.2009-18.07.2009, fac cumparaturi in oricare dintre magazinele retelei dezvoltate in Romania pe baza acumularii de puncte bonus. real,- lanseaza prima Campanie de fidelizare

Cadoul, un catel de plus, este conceput dupa o idee originala a unui fotograf japonez care a realizat portrete de catelusi folosind o lentila fish eye. Datorita acestei lentile catelusii apar in fotografie cu capetele supradimensionate, ceea ce le ofera un aspect unic. Pornind de la aceasta fotografie, in Japonia a fost creata o gama de jucarii de plus care pastreaza proportiile din fotografie si care s-a bucurat de un succes enorm atat in randul copiilor, cat si al adultilor. In prezent acesti catei de plus, “The Dog”, au propriul lor magazin in Times Square din New York.

real,- ofera cadou in cadrul programului de fidelizare sase tipuri de catei din gama “The Dog”: Basset Hound; Bull Dog; Dalmatian; Pug; American Cocker Spaniel; Papillon.

Mecanismul campaniei presupune acumularea de 25 de puncte bonus pe cardul bonus oferit gratuit la casele de marcat din magazin. Pentru fiecare 40 de lei cheltuiti in magazin clientul va primi un punct bonus la casa. (spre exemplu daca un client cheltuieste 80 de lei primeste doua puncte bonus etc).
“Cardul bonus” nu este un mijloc de plata, ci un talon nenominal in schimbul caruia posesorul poate primi oricare din catelusii de plus oferiti; acesta va furniza si informatii precum mecanismul de folosire, perioada in care va putea fi utilizat si va delimita spatiile pentru acumularea punctelor.

“Programul se inscrie in seria de actiuni pe care o vom desfasura pe parcursul acestui an si reprezinta un motiv in plus pentru clientii nostri sa faca cumparaturi in hypermarketurile real,- Pentru a promova aceasta actiune, a fost alocat un buget important, care include: un stoc de jumatate de milion de catei, comunicarea in store a proiectului, publicitate radio, un microsite gazduit de web-siteul companiei dedicat acestei promotii, catalog, etc.” a declarat Tjeerd Jegen, Managing Director real,- Hypermarket Romania.

Punctele cadou pot fi acumulate in perioada 12.03.2009-18.07.2009, iar ridicarea cadoului se face din oricare din magazinele real,- de la inceperea promotiei pana pe data de 01.08.2009.
 

 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...