FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > real- Hypermarket Romania recompenseaza cea mai creativa campanie pentru industria de retail

real- Hypermarket Romania recompenseaza cea mai creativa campanie pentru industria de retail

real- Hypermarket Romania premiaza pentru al doilea an consecutiv "ideile fara egal" ale celei mai creative campanii comerciale pentru industria de retail inscrise la Junior PR Award. Premiul consta intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 500 de euro si in oferirea posibilitatii de efectuare a unui stagiu de practica in cadrul companiei.

"Idei fara egal este un premiu prin care recunoastem talentul studentilor care aspira sa intre in lumea fascinanta a PR-ului si totodata un premiu prin care incurajam initiativa si originalitatea. Avem nevoie de tineri indrazneti care sa porneasca la drum cu incredere in fortele proprii, iar acest premiu este tocmai o dovada a increderii pe care le-o acorda un concurs de elita cum este cel organizat de Forum for International Communications. Tinem pumnii stransi concurentilor si ii sustinem si felicitam pe organizatori pentru initiativa", a declarat Adriana Pita, Director Corporate Communication & PR la real,- Hypermarket Romania.
 
Premiul este o distinctie speciala care se acorda in afara premiilor stabilite de juriul international al competitiei. Dintre campaniile preselectate de juriul international, reprezentantii real, - vor premia cea mai reusita campanie de PR care abordeaza una din temele:

  • campanie de public awareness a unui brand de pe piata de retail; 
  • campanie de introducere a unei marci proprii de catre un lant de retail;
  • campanie de comunicare targetata pe categorii de clienti, privind existenta unui sortiment bogat de articole nealimentare de sezon (vara, iarna, articole sportive etc.);
  • campanie de promovare a unor servicii inovative pentru clienti, oferite de un lant de hypermarket;
  • campanie de comunicare a unui eveniment desfasurat in magazin, pentru a marca o sarbatoare din timpul anului sau o sarbatoare specifica;
  • campanie de comunicare interna a normelor de igiena si protectie a muncii.

Criteriile de jurizare si detaliile privind inscrierea pot fi consultate pe http://www.praward.ro/pr-award/junior-pr-award.html

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania.

real,- Hypermarket a intrat pe piata de retail din Romania in martie 2006, cand a fost deschis primul magazin in Timisoara. Au urmat alte 20 hipermarket-uri, deschise in centre economice importante ale tarii, reteaua numarand la acest moment 21 de magazine. Pana la finele anului, compania si-a propus extinderea retelei nationale, diversificarea gamei de produse de provenienta nationala si internationala, mentinerea unor preturi atractive si promovarea unor servicii de excelenta recunoscute la nivel international.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content