FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > RBC vizeaza dublarea ritmului de crestere a afacerilor in 2014

RBC vizeaza dublarea ritmului de crestere a afacerilor in 2014

Compania RBC, principalul furnizor si integrator de solutii IT pentru retail si industria alimentara din România, a raportat o cifra de afaceri de 15,6 mil. euro pe 2013, in crestere cu 6% fata de anul anterior. Planurile pentru 2014 vizeaza un avans de 12-14% al afacerilor fata de anul trecut.

 “Strategiile investitionale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piata de 87% in retailul modern reprezentat de marile lanturi internationale de magazine”, a declarat Andrei Bojita, CEO-ul RBC, in cadrul unei conferinte de presa organizate de companie. In prezent, solutiile companiei sunt utilizate de un numar de 1300-1400 de magazine active pe piata locala. Recent, furnizorul si-a extins portofoliul de servicii dedicate retailului cu solutii pentru magazine online, avand un parteneriat cu Carrefour-online.ro, cat si cu solutii de self-checkout (proiect pilot) si cu implementarea tehnologiei RFID in retailul de fashion & sport si in industria alimentara.
 
In retailul alimentar, pe langa clientii existenti - Mega Image, Profi, Auchan si Carrefour – RBC a reusit anul trecut sa demareze o colaborare cu reteaua Selgros pentru inlocuirea solutiei POS existente cu una mai performanta, livrata de partenerul RBC, Wincor Nixdorf.
In segmentul comertului independent, in 2013 s-au deschis 89 de magazine folosind solutia proprietara RBC - RetailIQ. „In total, putem spune ca RBC a ajutat clientii sa-si  deschida in 2013 un numar de peste 300 de magazine”, a mentionat Gabriel Pavel, Sales Manager la RBC.
Planurile pe 2014 privind RetailIQ – solutia IT de la RBC dedicata comerciantilor mici si mijlocii – prevad implementarea acesteia in alte 200 de magazine, compania avand deja 65 de contracte semnate cu retailerii independenti.
 
6 parteneri noi pentru largirea portofoliului de servicii

 
„2013 a adus cu sine investitii si prin largirea portofoliului de parteneri, ce a inclus pâna acum peste 15 branduri internationale, renumite tehnologic, cum sunt Motorola, Wincor Nixdorf, Fujitsu, Bizerba, Microsoft.  Incepând cu anul trecut s-au semnat parteneriate noi: Mondini – leader in sisteme de packaging avansate; Symphony EYC – solutii de category management, merchandising management, customer marketing si loyalty; Fujitsu Service Center – RBC este acum centru de service autorizat Fujitsu; UBS – sisteme de etichetare si tiparire de etichete in mediu industrial; Online Software AG – solutii avansate de digital signage. De asemenea, in anul 2013 RBC a extins portofoliu de solutii proprii prin achizitia unei participantii majoritare intr-o companie de software din Timisoara, ce a fost rebranduita RBC Logistic Solutions. Produsul principal al acestei companii este o suita matura de aplicatii WMS (Warehouse Management Solutions)”, a mai afirmat Andrei Bojita.
 
Cresterea planificata de RBC pentru 2014 se bazeaza in mare parte pe extinderea business-ului pe mai multe verticale: productie, logistica si distributie, telecom&banking, industria petroliera etc.
RBC a fost fondata in 1991 cu capital integral austriac. In prezent, compania are sediul in Bucuresti si filiale in Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov si Republica Moldova (Chisinau) – din 2013.
 „Avem in vedere extinderea si in alte zone din Balcani, de aceea cercetam atent si alte piete, pentru a vedea daca raspund nevoilor noastre si ale clientilor nostri”, a mai spus Andrei Bojita.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content