FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Razultatele Coca-Cola Hellenic Romania pentru primul trimestru

Razultatele Coca-Cola Hellenic Romania pentru primul trimestru

Volumul Coca-Cola Hellenic Romania a scazut cu mai putin de cinci puncte procentuale in primul trimestru, reprezentand o imbunatatire a volumului in comparatie cu trimestrul patru din 2009.

Mediul economic din Romania continua sa ramana extrem de dificil data fiind cresterea somajului, fapt ce se reflecta in presiunea exercitata asupra consumului.

Vanzarile de produse destinate consumului acasa au fost sustinute prin investitii in campaniile de marketing de tip ATL si prin amplificarea suportului promotional pentru brandurile detinute de Coca-Cola.
In total, Coca-Cola Hellenic a raportat pentru trimestrul I al acestui an un volum de 431 milioane unitati, cu 2% sub primul trimestru al anului 2009. Veniturile nete din vanzari au fost de 1,377 milioane, valoare constanta daca raportam la anul anterior.

In mod similar, compania a raportat un profit net de 25 milioane, comparativ cu 7 milioane anul trecut, si castiguri pe actiune de 0,07 euro, comparativ cu 0,02 euro cat a fost inregistrat in 2009.

Pe pietele emergente, care includ si Romania, volumul de navete a scazut cu 1% in primul trimestru al acestui an (la 195.9 milioane de unitati), dupa o scadete de doua procente in perioada similara din 2009. Veniturile nete din vanzari au crescut cu 5%, la 522,2 milioane de euro, in primul trimestru, ca urmare a cresterii preturilor si a impactului pozitiv al ratelor de schimb valutar, afectate partial de scaderera vanzarilor in retail.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content