FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Raul Ciurtin, Albalact: "Piata se contracta, iar consumul nu are perspective de redresare prea curand"

Raul Ciurtin, Albalact: "Piata se contracta, iar consumul nu are perspective de redresare prea curand"

Albalact raporteaza o cifra de afaceri de 247 milioane de lei la noua luni, aproape la nivelul cifrei inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut (aproximativ 246,2 milioane lei lei). Profitul net raportat de companie dupa noua luni este de circa 2,8 milioane lei, usor in scadere fata de cel inregistrat in intervalul ianuarie-septembrie 2011.

“Piata se contracta in continuare, iar consumul nu are perspective de redresare prea curand. Scaderea puterii de cumparare, scumpirea dramatica a materiei prime, seceta, fluctuatiile de curs valutar sunt probleme serioase in acest moment, care pun o presiune uriasa pe preturi si pe profitabilitate. Oamenii cumpara mai ieftin, iar vanzarile cresc in volum, dar scad in valoare. Faptul ca ne mentinem afacerile este un rezultat bun in conditiile economice actuale, tinand cont de faptul ca anul acesta am avut extinderi importante de portofoliu si am lansat un brand nou. Nu suntem pesimisti, insa este evident ca perioada care va urma va fi mai dificila. Obiectivul nostru este sa ne mentinem profitabil in categoriile in care suntem lideri si sa crestem in celelalte categorii”, a declarat Raul Ciurtin, presedinte si director general Albalact.

 Anul acesta, Albalact a adus pe piata o gama noua de branza proaspata de vaci sub brand-ul Raraul, cu opt produse. Odata cu noua gama, compania a introdus si o reteta proprie - branza de vaci Moldovita. Portofoliul mai cuprinde alte sortimente de branza proaspata tip gustare si desert, dar si doua sortimente tip ingredient, pentru placinte si prajituri. Extinderea de portofoliu a fost sustinuta de investitii noi in fabrica Raraul din Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact detine 99% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc.

Tot anul acesta, in septembrie, Albalact a lansat un brand nou, Fruzu, un iaurt cu topping de fructe, intr-un ambalaj unic in Romania, pentru care Albalact detine exclusivitate. Noile lansari sunt sustinute de ample campanii de comunicare, cu TV, presa si online ca principali vectori.

Compania Albalact este astazi pe locul 3 in topul producatorilor de lactate din Romania. Potrivit datelor companiei, in prezent Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu un market share de 27,76% in valoare (conform datelor de piata AC Nielsen, Ianuarie 2012)*, dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu un market share de 18,51% in valoare (conform datelor AC Nielsen, Ianuarie 2012)*. Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa cu brandul omonim De Albalact, cu un market share de 27.63% in valoare (conform datelor de piata AC Nielsen, Decembrie 2011-Ianuarie 2012)*. Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

* calcule bazate pe datele AC Nielsen din Retail Index Service, pentru perioada de audit Decembrie 2011 - Ianuarie 2012, pe Total Romania cu discounteri. (Copyright © 2012, The Nielsen Company)  

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content