Pufuletii Gusto indeamna la optimism | Progresiv

Pufuletii Gusto vin in intampinarea consumatorilor cu o campanie pro optimism. Gusto, produs la fabrica Phoenix din orasul Baicoi, se recomanda ca fiind un produs 100% natural, fabricat din malai, sare si aer. Pufuletii Gusto indeamna la optimism

“Aceasta campanie ni se potriveste ca o manusa, reprezinta exact felul nostru de a fi – mereu optimisti si inzestrati cu simtul umorului. Suntem o companie mica, dar foarte responsabila, iar pufuletii nostri au stabilit un standard de calitate pe piata romaneasca”, spune Eliodor Apostolescu, unul dintre detinatorii companiei Phoenix.

Compania Phoenix, producatorul Gusto, si-a inceput activitatea in urma cu 17 ani, cu o mica linie de productie. In prezent, fabrica moderna de la Baicoi are o capacitate de productie de peste un milion de pungi pe zi, una dintre cele mai mari la nivel european. Compania exporta pufuleti in opt tari, iar cifra de afaceri inregistrata in anul 2008 se apropie de 15 milioane de euro.

Campania pro optimism, care cuprinde spoturi TV, o campanie de PR si on-line, a fost realizata prin colaborarea a patru agentii de comunicare (The Practice, Publicis Romania, Optimedia si iLeo). Publicis Romania a dezvoltat pentru Gusto doua spoturi TV, „Headless” si "Dogface", care vor rula in paralel incepand de la jumatatea lunii iunie. In cadrul campaniei a fost creata si Liga Optimistilor (LOL), grup care a marsaluit in centrul Bucurestiului intr-o actiune de sampling cu pufuleti si voie buna.

Campania de PR a pufuletilor Gusto a debutat cu misterioasa aparitie in lanurile de langa Baicoi a trei fete zambitoare gigant. Prin aceste desene, pufuletii Gusto au atras atentia
oamenilor pentru a da startul campaniei pentru optimism care va dura cel putin pana la finalul anului.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...