Protagonistii Expeditiei 206 Coca-Cola vin pe 1 iulie in Romania pentru a afla ce ne face fericiti!
Ambasadorii Fericirii, protagonistii Expeditiei 206 Coca-Cola ajung in Romania pe 1 iulie 2010. Echipa Expeditiei 206 da viata campaniei integrate de marketing si comunicare „Coca-Cola. Deschide si Savureaza Fericirea” cu un program global fara precendent – o calatorie in toate cele 206 de tari in care Compania Coca-Cola este prezenta.
Coca-Cola a selectat in urma unui concurs on-line international trei Ambasadori ai Fericirii si i-a trimis intr-una din cele mai ambitioase calatorii din toate timpurile! In cadrul Expeditiei 206 Coca-Cola, cei trei viziteaza 206 tari, parcurgand peste 440.000 de kilometri in doar 365 de zile, cu misiunea de a descoperi povestiri despre fericire si optimism si a le impartasi cu intreaga lume. In tot acest timp, tinerii vor calatori de pe plajele din Aruba pana la campiile din Zimbabwe, interactionand cu o multitudine de oameni si culturi si documentandu-si experientele online, in timp real.
Expeditia 206 Coca-Cola este unul dintre cele mai mari experimente in media sociala din lume, dezvoltat ca un reality show online, netelevizitat, timp de un an.
Povestea ambasadorilor si a calatoriei lor fara precedent este relatata online cu actualizari de continut in timp real pentru fani pe website-ul www.Expedition206.com, precum si pe diverse website-uri ale unor retele sociale, inclusiv Facebook (http://facebook.com/cocacola), YouTube (http://youtube.com/expedition206), Twitter (http://twitter.com/x206), Flickr (http://flickr.com/e206) si un blog la http://expedition206.typepad.com.
Fanii joaca un rol esential la fiecare pas – avand posibilitatea de a decide totul, de la selectarea Ambasadorilor care au plecat in expeditie, locatiile unde ajung si ce vor face in fiecare tara.
Romania va fi in centrul atentiei pe 1 iulie, cand Expeditia 206 Coca-Cola si Ambasadorii ei vor sosi la Bucuresti pentru a descoperi ce ii face fericiti pe romani.
Pentru a veni in intampinarea celor trei Ambasadori ai Fericirii, Coca-Cola a invitat romanii sa intre pe site-ul www.cetefacefericit.ro si sa descrie ce ii face fericiti pe fiecare dintre ei. Raspunsurile romanilor despre fericire vor fi inmanate celor trei Ambasadori ai Fericirii, pe 1 iulie, intr-o capsula autentica a fericirii – o sticla speciala de Coca-Cola de 250 ml.
In cadrul Expeditiei 206, sticla de Coca-Cola simbolizeaza impartasirea fericirii cu oameni din diverse tari, Ambasadorii Fericirii primind o sticla Coca-Cola in fiecare din cele 206 de tari din cadrul turneului mondial. La sfarsitul expeditiei, toate cele 206 de sticle vor fi expuse intr-o colectie speciala la Muzeul Mondial Coca-Cola din Atlanta.
In timpul sederii in Romania, Tony, Kelly si Antonio vor vizita diverse locuri, selectate ca fiind atractii „obligatorii” de catre prietenii Coca-Cola. Acestia joaca rolul de „agenti de turism ai fericirii” pentru Ambasadori, ajutandu-i sa descopere unde sa mearga, ce sa faca si pe cine sa viziteze la fiecare destinatie.
Dupa parcurgerea itinerarul ambitios, ambasadorii fericirii vor stabili si un nou record mondial pentru cele mai multe tari vizitate intr-un an.
Adaugă comentariu nou