Promotions360, eveniment dedicat promotiilor ajunge la a 4-a editie | Progresiv

Cea de-a patra editie Promotions 360, cea mai importanta conferinta locala dedicata promotiilor si rolul acestora in relatia dintre brand si consumator se va desfasura in perioada 13 -14 noiembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, in Bucuresti. Promotions360, eveniment dedicat promotiilor ajunge la a 4-a editie

Promotions 360 este un eveniment dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail. Pe parcursul celor doua zile, participantii vor avea ocazia sa afle cele mai noi informatii despre inovatia in retail, comportamentul consumatorului roman, dar si despre strategiile si tacticile eficiente de realizare a promotiilor online si in-store.

Prima zi a evenimentului, 13 noiembrie, va reuni mai multi vorbitori  locali care vor aborda noi concepte si tehnici de atragere si fidelizare a consumatorilor. Participantii vor avea ocazia sa afle rezultatele a trei studii de piata, ce vor prezenta solutii actuale, idei despre mecanismele promotionale si principalele schimbari aparute in comportamentul consumatorilor romani in anul 2013.

Pe 14 noiembrie, participantii vor avea ocazia sa interactioneze si sa afle cele mai noi insight-uri de la Gabriele Euchner, invitatul international al evenimentului, care peste 10 ani de experienta in gestionarea brandurilor de renume si coordonarea departamentelor de marketing. Are peste 8 ani de experienta in calitate de fondator si trainer in cadrul Network Marketing, unde a instruit manageri de marketing la nivel mondial,  in prezent este autoare a trei carti de management.

Printre vorbitorii confirmati se regasesc: Ana-Maria Paslaru, Customer Marketing Manager, Customer Development, Unilever; Alexandru Nicolaica, New Media & Market Intelligence Manager, L'Oreal Romania; Adrian Alexandrescu, Managing Director, Interactions; Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital; Roxana Ionescu, Partener, Nndkp;  Emanuel Sanda, Managing Partner, Merlin Research;  Maria Gheorghita, Account Manager, Ad Production; Diana Scaunasu, Client Service Manager Consumer Panel Services, GfK Romania;  Laura Golet, Client Service Manager, 360Insights.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...