Profit de 1 milion de euro pentru Albalact la jumatatea anului
Compania Albalact raporteaza o cifra de afaceri de 204.551.228 lei pentru primul semestru al acestui an, cu 23% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2012, in timp ce profitul la sfarsitul celor sase luni se ridica la 4.438.585 lei (circa 1 milion de euro), cu 24% mai mult fata de primul semestru 2012. Evolutia pozitiva vine pe fondul unor investitii sustinute ale producatorului roman in tehnologie si distributie, dar si in dezvoltarea portofoliului pe noi categorii de produse.
“Economia si bugetele romanilor sufera in continuare, prognozele nu sunt atat de optimiste, insa rezultatele companiei vin pe o strategie bine orientata si adaptata conditiilor financiare si de consum. Criza nu ne-a tinut pe loc, nicidecum, am investit in continuare si am dezvoltat pe segmente in care am identificat perspective bune. Iar acest lucru ne-a ajutat sa crestem vanzarile in aceste categorii, sa ne consolidam pozitia in ansamblu si sa pastram increderea consumatorilor in brandurile si produsele noastre. Vom urma aceeasi strategie de crestere atat in valoare, cat si in volum, dar cu prudenta si tinand cont, ca si pana acum, de factorii de presiune economica si mai ales de tendintele de consum. Miza o reprezinta tot segmentele de piata dinamice, aflate pe un trend ascendent, in care noi intentionam sa ne extindem”, declara Irina Mandoiu, director comercial Albalact.
Albalact este unul dintre primii trei producatori de lapte si produse lactate din Romania si cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. Compania mai detine si pachetul majoritar de actiuni (99,01%) al societatii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.
In prezent, potrivit datelor de retail audit citate de companie, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 23,1% in valoare, dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT ?i lapte pasteurizat), cu o cota de piata de 16,8% in valoare. Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa cu brandul omonim De Albalact, cu 23,5% cota de piata in valoare, in perioada Decembrie 2012 - Ianuarie 2013. Pe segmentul smantana, Albalact se mentine, de asemenea, lider cu brandul De Albalact, avand o cota de piata de 14,6% in valoare, in Februarie 2013. Pe categoria branza de vaci, Albalact a urcat pe locul 2 cu brand-ul Raraul, avand 9% cota de piata in valoare, in Februarie 2013.
Adaugă comentariu nou