FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Produsele pentru ingrijirea tenului, 65% din cifra de afaceri a Cosmetic Plant

Produsele pentru ingrijirea tenului, 65% din cifra de afaceri a Cosmetic Plant

Cosmetic Plant, unul dintre producatorii autohtoni de produse cosmetice, realizeaza circa 65% din business-ul anual cu produsele de ingrijire a tenului, acest segment generand cele mai mari vanzari. Pentru anul in curs, compania mizeaza pe un avans de 10% al cifrei de afaceri, la peste 1,7 milioane de euro, comparativ cu 2013.

 „Dincolo de interesul tot mai mare al romanilor pentru un ten frumos, un alt motiv pentru care circa 65% din cifra de afaceri a Cosmetic Plant in 2013 a fost reprezentata de produsele din acest segment este si faptul ca acestea sunt cele prin care ne-am facut cunoscuti pe piata”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Pe locul al doilea in topul vanzarilor se afla produsele pentru protectia solara, cu aproximativ 18% din business-ul din 2013, urmate de cele pentru pentru ingrijirea parului, cu circa 10%. Restul ponderii din business-ul companiei este reprezentat de produsele pentru corp si de cele pentru mamici. Potrivit reprezentantei companiei, procentele ar urma sa ramana neschimbate si in acest an.

In ceea ce priveste produsele pentru protectie solara, ponderea mare din business este determinata mai ales de educarea continua a consumatorilor, care au devenit tot mai constienti de pericolul cancerului de piele si al imbatranirii premature a pielii din cauza radiatiilor solare. Raportat la acest tip de produse, emulsiile pentru plaja insumeaza 55% din vanzari, restul de 45% impartindu-se in proportie aproximativ egala intre emulsiile pentru accelerarea bronzarii, uleiurile de plaja si produsele de ingrijire dupa plaja.

„Vanzarile de cosmetice au un pronuntat caracter sezonier si acest lucru nu este valabil doar la produsele de protectie solara care, desigur, sunt cautate mai ales in aceasta perioada. De exemplu, produsele pentru ingrijirea tenului si cremele de maini se vand cel mai bine in sezonul rece, iar produsele antiacnee, anticelulita si cele destinate ingrijirii parului au o vanzare mai buna in sezonul cald”, a subliniat Susana Laszlo.

Cosmetic Plant este unul dintre producatorii locali de produse cosmetice, avand o capacitate de productie de 1,5 milioane de produse pe an. In 2013 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, impartite in 16 game sortimentale, grupate in functie de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, catina, galbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, ingrijirea parului etc). 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content