FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Produse pentru curatenia toaletei: achizitii mai mari

Produse pentru curatenia toaletei: achizitii mai mari

In primele patru luni ale acestui an, cantitatea de produse pentru curatat toaleta, consumata de gospodariile din Romania, a crescut fata de perioada similara din 2008. Cheltuielile pentru achizitionarea acestui tip de produse s-au marit, influentate mai ales de o cantitate mai mare achizitionata de catre gospodarii.

Piata acestui tip de produse este concentrata, primii trei producatori (Johnson Wax, Unilever si Interstar Chim) acoperind mai mult de 60% din piata in volum. Cea mai bine vanduta marca in aceasta perioada este Anitra.
Pentru achizitionarea acestei categorii, gospodariile se indreapta catre formatele comertului modern, in special catre hypermarketuri si supermarketuri (mai mult de jumatate din volum).

53% din consumul casnic de categorie provine de la gospodarii cu varsta capului gospodariei intre 40 si 59 de ani (acestea reprezentand 42% din totalul gospodariilor din Romania). Acestea sunt familii numeroase (mai mult de trei membrii), au copii si locuiesc in Oltenia, Muntenia, Dobrogea si Bucuresti.
Cel mai mic consum este inregistrat in Moldova, in cadrul gospodariilor formate din 1-2 persoane (responsabile pentru 35% din volumul de categorie, dar avand o pondere de 54% din totalul populatiei).

Creste importanta acordata variantei lichid, gospodariile indreptandu-se spre acest tip de produs in proportie de 66% din volumul achizitionat de categorie.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content