FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > „Produs in tara ta“

„Produs in tara ta“

La jumatatea lunii decembrie, in incinta „Clubului Taranului Roman“, sub egida „Porkshop“ – editia a III-a, Asociatiile patronale si sindicale din industria alimentara au decis sa relanseze campania „Produs in tara ta“, initiat in 2007. Obiectivele campaniei sunt  sustinerea agriculturii si industriei alimentare romanesti, incurajarea folosirii materiilor prime din tara noastra, mentinerea in activitate a intreprinderilor si pastrarea locurilor de munca pentru romanii care lucreaza in aceste ramuri.

Prim pas in acest demers a fost organizarea unei dezbateri maraton, la sfarsitul anului trecut, la care au participat  si reprezentanti din Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare, Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului si Colegiului Medicilor Veterinari.

Intalnirea de la jumatatea lunii decembrie face parte dintr-o campanie de informare ampla, propusa pentru anul 2009.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content