Prima campanie globala pentru Mountain Dew
Brandul Mountain Dew anunta parteneriatul cu blockbusterul verii, “The Dark Knight Rises”, (”Cavalerul negru: Legenda renaste”), lansat in cinematografele din Romania spre finalul lunii iulie. Aceasta este prima campanie globala din istoria Mountain Dew, fiind desfasurata in 20 de tari.
Campania promotionala din Romania invita fanii Dew sa traiasca experienta “The Dark Knight Rises”, intrand in atmosfera Gotham City. Acestia vor avea sansa sa castige premii speciale inspirate din lumea filmului, in cadrul promotiei cu coduri sub capac ce se desfasoara in perioada 15 iulie – 15 septembrie.
Marele Premiu al promotiei este un tur VIP Warner Bros. Studios in Los Angeles pentru doua persoane, unde adevaratii fani vor putea sarbatori sfarsitul epic al trilogiei Batman. In cadrul acestui tur, castigatorul si insotitorul sau vor vizita si orasele Beverly Hills, West Hollywod si Santa Monica.
Pe langa acesta, premiul exclusiv al campaniei este o replica oficiala a celebrei masti a lui Batman, in valoare de aproape 2000 de dolari.
De asemenea, fanii au sansa de a castiga saptamanal 10 tricouri cu branding unicat The Dark Knight & Mountain Dew.
Campania este promovata prin spot TV, executii outdoor, in magazine si prin activari online: fanii pot intra in jocul tematic Gotham City pe pagina globala de Facebook a brandului sau intra in aplicatia de pe www.mountain-dew.ro si www.facebook.com/MountainDewRomania.
Cu un gust unic, de citrice, Mountain Dew este al doilea cel mai vandut brand de bauturi al PepsiCo si genereaza vanzari de peste 5 miliarde de dolari anual.
Adaugă comentariu nou