FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Prima campanie de promovare a brandului Fine Food de la METRO

Prima campanie de promovare a brandului Fine Food de la METRO

METRO Cash & Carry Romania lanseaza prima campanie de promovare a brandului propriu de produse Fine Food. Gama Fine Food cuprinde peste 400 de produse alimentare, iar gama Fine Dreaming peste 100 de produse nealimentare, acestea fiind concepute special pentru clientii revanzatori.

Campania a debutat cu o componenta in-store, desfasurata in reteaua de magazine METRO Cash & Carry din toata tara, precum si in magazinele „La Doi Pasi”, si va fi continuata si pe alte canale de promovare. Avand ca mesaje: „De ce sa platesti mai mult cand primesti acelasi lucru? – Alege calitatea la un pret mai mic. Fine Food – marca exclusiva METRO”, campania isi propune sa sublinieze principalul diferentiator al acestor produse, si anume: raportul optim calitate – pret. Produsele Fine Food au preturi, in medie, cu 10 – 20% mai mici decat cele ale marcilor consacrate, oferind o calitate similara cu a acestora.
Concomitent cu magazinele METRO Cash & Carry Romania si „La Doi Pasi”, campania se va desfasura si in benzinariile Rompetrol sub forma unor promotii si oferte speciale.

Cross-promotion cu Coca-Cola

Campania de promovare a brandului Fine Food marcheaza si un alt element de noutate - o serie de promotii comune cu Coca-Cola, desfasurate in magazinele METRO Cash & Carry Romania. Printre activitatile derulate impreuna cu Coca-Cola se mai numara si o campanie de sampling „door–to-door”, cu produse Coca-Cola si Fine Food, care se adreseaza unui numar de 100.000 de consumatori din patru mari orase (Bucuresti, Constanta, Galati, Brasov).
„Gama de produse Fine Food inregistreaza cresteri de performanta considerabile de la un an la altul, motiv pentru care ne dorim sa sustinem in continuare aceasta evolutie prin campanii si activitati de promovare in-store, si nu numai. Anul acesta ne propunem sa extindem gama Fine Food cu peste 100 articole din gama cafea macinata, gama iaurturi si telemea, gama scutece, dar si sa extindem promovarea incrucisata a produselor Fine Food cu alte branduri existente pe piata.” a declarat Adrian Ariciu, Sef Departament Marci Proprii la METRO Cash & Carry Romania.  Prima faza a campaniei se desfasoara la nivel national, in perioada martie–aprilie 2012.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content