FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Prigat intra in segmentul ambalajelor de carton

Prigat intra in segmentul ambalajelor de carton

Prigat intra in segmentul ambalajelor de carton, cu un nou portofoliu  ce contine propuneri pentru cele mai importante segmente de arome: suc de portocale 100%, mere rosii 100%, tomate 100% si nectar de merisoare. Odata cu aceasta lansare, brandul isi completeaza gama de ambalaje, potrivite pentru toate ocaziile de consum si pentru toate canalele de distributie (HoReCa, comertul traditional si modern).

„Avand in vedere ca preferintele consumatorilor pentru segmentul ambalajelor de carton reprezinta aproximativ 40% (DaedalusMilwardBrown, Mai 2011), aceasta decizie reprezinta si pentru Prigat o oportunitate. Din punct de vedere comunicare, Prigat este una dintre marcile cele mai aproape de inima consumatorilor din Romania: se afla pe locul 3 in ceea ce priveste legatura emotionala cu consumatorii in categoria bauturilor non-alcoolice (360 insights - Emotional Branding Study – Nov 2011) si la acelasi nivel de implicare emotionala cu marci precum Apple. Aceasta lansare marcheaza, in acelasi timp, si o repozitionare de la comunicarea functionala
„Mai mult fruct, mai multa energie”, la o comunicare mai emotionala, noua semnatura fiind Noul Prigat. Chef de viata!”,  a declarat Anca Moldovan, Brand Manager Prigat.

Prigat a anuntat si lansarea pe piata a unei noi arome, Prigat de Portocale Rosii, prima de acest fel din categoria bauturilor necarbonatate, cu pana la 25% continut de fruct. Aceasta este disponibila in variantele de 0.5l si 2L PET.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content