FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Povestea Serbarilor Timisoreana promovata de Mercury360

Povestea Serbarilor Timisoreana promovata de Mercury360

Mercury360 a fost aleasa de catre Ursus Breweries pentru a implementa seria de evenimente Serbarile Timisoreana de anul acesta.

Selectia s-a facut in urma unui pitch desfasurat in perioada februarie - martie 2009, la care au mai participat alte patru agentii. Proiectul se desfasoara la nivel national si a ajuns la editia cu numarul cinci.

Seria de evenimente Serbarile Timisoreana s-a dezvoltat, incepand din 2005, ca element cheie de comunicare si interactiune cu iubitorii marcii pe perioada sezonului estival. In acelasi timp, seria de evenimente prilejuieste, in fiecare an, (re)descoperirea oraselor vizitate, cu traditiile si parfumul care le-au consacrat odinioara si pe care cea mai veche bere romaneasca si-a propus sa le tina mereu vii.

Proiectul cuprinde actiuni concertate de comunicare BTL (evenimente si trade activations), ATL si PR fiind administrat in colaborare de catre trei agentii (Mercury360, GMP, respectiv 2active PR). Mercury360 s-a mai ocupat de organizarea Serbarilor Timisoreana si in 2005, anul in care Festivalul de muzica Timisoreana (organizat anual incepand cu 1999) s-a transformat in seria de evenimente consacrata astazi.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content