FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Pofta de sanatate - semnatura comuna a reclamelor Danone

Pofta de sanatate - semnatura comuna a reclamelor Danone

Compania Danone, lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, a anuntat lansarea programului "Pofta de sanatate", initiativa ce implica activ angajatii companiei si familiile acestora in actiunile de comunicare.

"Pofta de sanatate" a fost dezvoltat ca o semnatura comuna a reclamelor Danone, pentru constientizarea importantei iaurtului intr-o alimentatie sanatoasa. In cadrul initiativei companiei, cativa angajati ai Danone impreuna cu familiile lor au devenit ambasadori ai unui stil de viata sanatos.

Programul a fost comunicat in cadrul unei activari interne, organizandu-se un casting in urma caruia au fost selectate patru familii, care au filmat pentru reclamele principalelor branduri Danone. Potrivit reprezentantilor companiei, imaginile filmate cu angajatii Danone si familiile lor vor aparea in reclamele Danone, pe parcursul anului 2010.

Desi toti s-au inscris voluntar sa participe la acest proiect, Danone le-a oferit vouchere de 50 lei tuturor celor care au participat la casting. Familiile selectate s-au bucurat de un weekend la munte, la Poiana Brasov, iar copiii castigatori au primit fiecare cate un voucher in valoare de 500 lei.
 
"Programul <<Pofta de Sanatate>> isi propune sa comunice consumatorilor virtutile alimentare ale iaurtului si beneficiile sale pentru sanatate si sa sensibilizeze consumatorii de orice varsta in privinta importantei unor alegeri informate si crearii unor deprinderi corecte in materie de nutritie", a declarat Dr. Bogdan Ioachim, Director de Comunicare Danone.

Pe langa ambasadorii alesi din randul angajatilor, reprezentantii companiei afirma ca se are in vedere si atragerea unor ambasadori externi, care sa contribuie la comunicarea avantajelor unui stil de viata sanatos si la educarea consumatorilor in acest sens.

In ceea ce priveste evolutia categoriei de iaurturi, Director de Comunicare al Danone afirma ca estimarile pentru 2010 sunt dificil de facut in conditiile actuale de piata. Chiar daca in 2009 consumul de iaurturi a cunoscut usoare cresteri (cu o singura cifra), Bogdan Ioachim este de parere ca, in Romania, consumul se afla la un nivel inca redus -  aproximativ 5 kg pe cap de locuitor. Referitor la preturile produselor Danone, oficialii companiei spun ca nu vor fi operate cresteri in perioada imediat urmatoare.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content