FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > P&G Romania, vanzari in crestere in 2012

P&G Romania, vanzari in crestere in 2012

Dupa un prim trimestru dificil din cauza problemelor logistice generate de zapezile mari din februarie, vanzarile P&G in Romania au revenit pe un trend ascendent, asteptarile pentru semestrul intai fiind de crestere moderata, dar stabila, a afacerilor la nivel local, potrivit lui Sotirios Marinidis, directorul general al Procter&Gamble Balkans.

Directorul a mai spus ca anul trecut compania a inregistrat o rata de crestere single digit (sub 10%) a afacerilor in Romania, comparativ cu 2010.
P&G a lansat recent cea mai mare campanie globala de comunicare corporate, care scoate in fata brandul P&G si nu brandurile din portofoliu: “Multumesc, mama!”. Campania este implementata simultan in circa 200 de piete pe care P&G opereaza, inclusiv Romania.
Pe TV, filmele campaniei spun povesti emotionante despre performanta si despre rolul mamelor in succesul copiilor lor.

In comert, campania “Multumesc, mama!” este sustinuta prin intermediul promotiilor realizate in perioada 1 mai – 15 iulie de catre P&G, prin brandurile sale Pampers, Ariel, Always, Fairy, Lenor, Blend-a-Med, Duracell, Head&Shoulders si Gillette.
P&G este sponsorul Jocurilor Olimpice de la Londra 2012 si, de asemenea, s-a angajat sa sustinta financir aceasta competitie sportiva in urmatorii zece ani. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content