FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > P&G, 25 mil. dolari in sustinerea Jocurilor Olimpice

P&G, 25 mil. dolari in sustinerea Jocurilor Olimpice

Gigantul Procter & Gamble, partener la nivel mondial al Jocurilor Olimpice, si-a anuntat planurile de a strange 25 de milioane de dolari pentru a infiinta si sustine programe sportive in intreaga lume, ca parte a parteneriatului pe 10 ani cu Comitetul Olimpic International. Compania si-a atins deja targetul de 5 milioane de dolari setat pentru 2012.

“Prin actiunile brandurilor noastre de top, ca Pampers, Tide, Gillette si Pantene, ne-am atins si depasit deja obiectivul de 5 milioane de dolari din 2012. Mai mult de 6 milioane de dolari vor fi investite in dezvoltarea activitatilor sportive, in echipamente scolare, in fonduri si burse pentru tineri, precum si in spatii pentru tabere sportive de vara peste tot in lume. Anuntul de astazi reprezinta extinderea planurilor noastre pana la sfarsitul parteneriatului de 10 ani cu Comitetul Olimpic International (pana la Jocurile Olimpice din 2020 – n.r.), in cadrul caruia P&G si Comitetele Olimpice Nationale din toata lumea vor colabora, cu scopul de a creste posibilitatile si oportunitatile cat mai multor copii in cunoasterea si asimilarea valorilor sportive si olimpice”, a declarat Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer (foto).

In retail, cea mai importanta actiune in cadrul proiectului de sustinere a Jocurilor Olimpice este campania “Multumesc, mama!”, desfasurata intre lunile aprilie si august. Produse P&G cu tema Jocurilor Olimpice sunt expuse in peste 4 milioane de magazine din intreaga lume.

In plus fata de angajamentul asumat pentru sprijinirea tinerilor sportivi, compania activeaza diverse programe cu scopul de a lasa o mostenire pozitiva si de durata in urma Jocurilor Olimpice din 2012 de la Londra. Acestea includ o promisiune lansata de brandurile P&G Ariel/Tide, Flash, Febreze de a sustine programul londonez Games Ready prin campania Capital Clean Up; aceasta a constat in 5000 de ore de curatenie, 1000 de saci de gunoi si recrutarea si antrenarea a  8000 de voluntari pentru a actiona in calitate de asa-numiti ambasadori ai metropolei. De asemenea, la finalul Jocurilor Olimpice, P&G a donat toate materialele si obiectele din Casa P&G centrelor locale de caritate care sprijina mamele si familiile.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content