FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Petrom si Ogilvy atrag tot mai multi elevi in "Scoala lui Andrei"

Petrom si Ogilvy atrag tot mai multi elevi in "Scoala lui Andrei"

Dupa doar trei saptamani de la momentul lansarii, concursul national eco-civic „Scoala lui Andrei" se bucura de rezultate impresionante – peste 46.000 de vizitatori unici inregistrati si un peak de 91.500 vizite intr-o singura zi - cu 450 de proiecte realizate de peste 4.000 de elevi, coordonati de 300 de profesori.

Competitia reprezinta prima etapa a programului de responsabilitate sociala „Tara lui Andrei punct ro" - cel mai recent program realizat de grupul Ogilvy Romania si Petrom - si este adresata elevilor si profesorilor acestora, dornici sa protejeze mediul si comunitatea in care traiesc. Echipele care se inscriu in competitia care se incheie pe 1 iunie 2009  pot reuni intre 15 si 35 de membri, cu varste intre 6- 14 ani, iar fiecare echipa trebuie coordonata de un cadru didactic.  

Programul face parte din campania „Resurse pentru viitor”, lansata de Petrom in 2007 pentru a schimba mentalitatea actual? privind problema resurselor epuizabile ?i neregenerabile. Programul realizat de Ogilvy este unul complex, ce cuprinde numeroase componente ce vor fi lansate pe parcursul acestui an, precum: o sectiune de informare, educare si comunicare interactiva dedicata publicului larg si un amplu program pentru angajatii Petrom.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata  360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content