FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Pernod Ricard: Investitiile in promovare au accelerat cresterea vanzarilor

Pernod Ricard: Investitiile in promovare au accelerat cresterea vanzarilor

Al doilea producator de bauturi spirtoase din lume, Pernod Ricard, spune ca veniturile sale au avut cea mai mare crestere din ultimii patru ani, ca urmare a “investitiilor semnificative” in publicitate si promovarea portofoliului de branduri, cum ar fi Chivas Regal, Glenlivet, Jameson sau Absolut Vodka

Vanzarile Pernod Ricard au crescut cu 8% in anul fiscal incheiat la 30 iunie, la 8,2 miliarde de euro, cea mai mare crestere de la debutul crizei financiare din 2008.

Cheltuielile de marketing s-au concentrat in special pe pietele in curs de dezvoltare, unde investitiile au crescut cu 11%. In Europa de Vest, cheltuielile de marketing au scazut cu 2%.

Strategia de “premiumizare” concentrata pe produsele pe care se pot cere preturi mai mari, a fost considerata un succes. De altfel, brandurile premium reprezinta in prezent 73% din vanzarile totale Pernod Ricard, cu 2% mai mult decat anul anterior.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content