FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > PepsiAmericas investeste peste 1 milion de euro intr-un suc pentru copii

PepsiAmericas investeste peste 1 milion de euro intr-un suc pentru copii

Prigat, unul dintre jucatorii din categoria necarbonatatelor pe baza de fruct si Itsy Bitsy, primul radio pentru copii si parinti din Europa, au lansat un produs destinat copiilor, Itsy Bitsy de la Prigat. Produsul marcheaza doua premiere: este primul suc lansat de Prigat pe piata produselor pentru copii si  prima declinare a marcii Itsy Bitsy la nivelul produselor alimentare.

Conform declaratiilor reprezentantilor companiei PepsiAmericas, produsul recent lansat care va fi disponibil in magazine incepand cu luna iunie, este rezultatul unei investitii de peste 1 milion euro, suma in care se regaseste si costul campaniei de comunicare.

Sucul este produs din ingrediente naturale pe care parintii le includ adesea in alimentatia copiiilor. Produsul este prezent sub forma de cinci arome: portocale si mandarine, piersici si biscuiti, zmeura, banane si miere, fructe exotice si morcov, struguri, sfecla rosie si miere.

Prigat este o marca de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fruct. Produsul este imbuteliat si distribuit in Romania de catre PepsiAmericas, companie prezenta in Romania prin Quadrant Amroq Beverages S.R.L.

Itsy Bitsy este singura platforma interactiva pentru copii si parinti din Europa ce include un post de radio Itsy Bitsy FM, postul de radio pentru bebelusi Itsy Bitsy Bebe precum si portalul itsybitsy.ro si Evenimentele Itsy Bitsy care permit contactul direct cu publicul din gradinite, scoli, locuri de joaca sau parcuri. Itsy Bitsy FM emite in eter in Bucuresti, Satu Mare, Bacau, Navodari, Targoviste si Focsani dar si online pe www.itsybitsy.ro si este ascultat zilnic de peste 100.000 de parinti si copii.  

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content