FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Pentru a doua oara, BrandTailors a condus brand-ul Magura printr-un proces de rebranding

Pentru a doua oara, BrandTailors a condus brand-ul Magura printr-un proces de rebranding

BrandTailors, compania de strategie si design de brand, a concluzionat un proiect  “numai lapte si miere”: redefinirea brand-ului Magura.

Rezultatele obtinute in urma rebranding-ului Magura din 2007 i-a recomandat pe consultantii BrandTailors pentru o noua misiune si anume,  al doilea rebranding Magura. Decizia de actualizare a brand-ului a fost luata cu intentia declarata de a consolida brand-ul Magura, anticipand, astfel, eventualele schimbari ale motivatiilor de consum din categoria de prajituri ambalate.
Auditul de brand desfasurat de catre consultantii BrandTailors a relevat faptul ca Magura avea nevoie doar de o ajustare a platformei brand-ului, care sa lamureasca atributul functional unic pe care se cladeste fundatia unui brand puternic. La baza acestei ajustari de brand a stat imbogatirea retetei de produs cu lapte si miere.

In urma clarificarii platformei de brand, echipa de design BrandTailors a preluat proiectul de armonizare a brand-ului Magura din punct de vedere al imaginii la nivelul raftului, rezultand, astfel, o solutie de design de ambalaj care sa asigure coerenta grafica in cadrul celor doua sub-categorii de produse din cadrul portofoliului: prajituri glazurate cu ciocolata cu lapte si prajituri glazurate cu ciocolata amaruie.
Conceptul de activare a produsului in magazine, care are ca obiectiv comunicarea retetei imbunatatite a prajiturilor Magura, a fost realizat tot de echipa BrandTailors si s-a axat pe continutul bogat in lapte si miere.

Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Danis – audit de brand, Andreea Florea si Beatrice Danis – strategie de brand, Anca Andronescu, Andreea Florea, Cristina Ionescu si Ilinca Apetrei – project management, Melania Nemes – concept creativ, Melania Nemes si Janos Kurko – dezvoltare grafica, Mihai Parpalea - retusare imagine si pregatire de tipar.
 
BrandTailors (www.brandtailors.ro) este compania de consultanta strategica si design de brand care in peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durata cu companii precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Ulker, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, Tiriac Holdings, Vrancart etc.

BrandTailors a redefinit standardele in peste 40 de categorii de produse si servicii dezvoltand proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Magura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Prodlacta, Bankia, Perla Covasnei, Tasty, Eurovita, Star, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Antena1, Monsena, si creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, Fulg De Vara, Cher Patissier, Generis, Vertaria, Unlock Market Research si Active Watch.

BrandTailors a lansat in iunie 2009 divizia Community BrandTailors – prima consultanta de branding digital si continut digital de brand din Romania.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content