FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Penny Market, planuri de modernizare si expansiune in 2013

Penny Market, planuri de modernizare si expansiune in 2013

Odata cu schimbarea sloganului din “La indemana!” in “Stie ce ne place”, reteaua de discountere Penny Market Romania anunta planuri de continuare a proiectului de modernizare a magazinelor si a expansiunii in 2013.

„<<Stie ce ne place>> este noul slogan prin care Penny Market, reteaua de magazine de tip discount a grupului REWE Romania, se repozitioneaza la inceputul anului 2013, pentru a desavarsi procesul amplu de modernizare inceput in anul precedent”, se arata intr-un comunicat transmis de retailer.

In 2012, compania a demarat un proiect de modernizare a retelei prin implementarea conceptului Ambiente testat in ultimii ani pe mai multe piete europene. Astfel, sortimentatia a fost imbunatatita prin cresterea ponderii produselor proaspete, in special a celor fabricate in Romania, iar layoutul magazinului a fost modernizat in majoritatea locatiilor din retea.

Alimentele produse in Romania reprezinta in prezent peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market, potrivit datelor furnizate de companie. Oferta actuala include si un raion nou de brutarie, unde sunt comercializate paine si produse de patiserie calde, proaspat scoase din cuptor. La randul sau, gama de produse nealimentare beneficiaza de un program saptamanal de oferte tematice pentru articole practice precum cele de uz casnic, textile, electrocasnice, papetarie sau articole de joaca si de sezon.
„Prin toate imbunatatirile aduse magazinelor si prin noua pozitionare, ii invitam pe consumatori sa descopere, acum, la Penny Market, o sortimentatie de produse conceputa special pentru romani, la aceleasi preturi foarte accesibile. De asemenea, vom continua modernizarea si expansiunea retelei si in 2013”, a declarat Günter Becker, CEO REWE Romania.
   
Noua pozitionare Penny Market este comunicata in prezent la nivel national prin spoturi TV si radio, materiale POS si pliante cu oferta saptamanala. 
La finalul lui 2012, Penny Market Romania numara 136 de magazine in total, 14 dintre acestea fiind inaugurate in cursul anului.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content