FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > PayPoint raporteaza rezultate solide pentru anul financiar 2009-2010

PayPoint raporteaza rezultate solide pentru anul financiar 2009-2010

PayPoint plc anunta pentru Romania cresterea retelei punctelor de plata PayPoint si a numarului de tranzactii, in cursul anului financiar incheiat la 28 martie 2010. Pe plan local, PayPoint si-a atins principalele obiective setate pentru anul fiscal 2009-2010.

Astfel, compania a raportat pentru Romania venituri de 24,4 milioane lire sterline (28,8 milioane euro), marirea portofiului de clienti prin semnarea a 13 noi contracte pentru colectare plati si cresterea cu  900 a numarului Punctelor de Plata PayPoint.

In Romania, numarul tranzactiilor de colectare plati facturi a crescut semnificativ si continua sa creasca odata cu dezvoltarea retelei punctelor de plata si cresterea numarului utilizatorilor serviciilor PayPoint. In acest an, au fost procesate peste 5,5 milioane de tranzactii colectare plati facturi, volum de aproape sase ori mai mare decat cel inregistrat anul trecut, media lunara de tranzactionare fiind de aproximativ 685 000 tranzactii.

Anuntul a fost facut in cadrul comunicatului oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar incheiat la 28 martie 2010.

PayPoint plc a raportat venituri totale de 196,6 milioane lire sterline (232 milioane euro), in scadere cu 12,4 % comparativ cu anul anterior. In acelasi timp, compania a raportat un profit operational de 34,1 milioane lire sterline (40,2 milioane euro), cu 1,2 % mai mare comparativ cu anul precedent. Totodata, a fost inregistrata o crestere a numarui total de tranzactii, ajungand la 552 milioane de tranzactii (in 2009 fiind raportate 545 milioane).

In Romania, compania si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in august 2008 si si-a extins portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. In prezent, PayPoint are incheiate contracte cu 29 de clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare, dintre care 22 sunt contracte pentru servicii de colectare plati. Astfel: 
•    Sectorul de plati pentru utilitati : GDF SUEZ Energy Romania; E.ON Gaz Distributie; E.ON Gaz Romania; Petrom Distributie Gaze; Congaz; E.ON Moldova Furnizare; Enel Energie; Enel Energie Muntenia; Electrica Furnizare Transilvania Nord; Electrica Furnizare Transilvania Sud; Electrica Furnizare Muntenia Nord; Apa Nova Bucuresti;.
•    Sectorul de telecomunicatii si comunicatii prin cablu: Vodafone Romania; Romtelecom; UPC Romania; Zapp; Boom TV; Akta TV.
•    Sectorul financiar-bancar: Allianz-Tiriac Asigurari; Citibank Romania; EOS KSI Romania; GE Money.

PayPoint ofera de asemenea servicii complete de incarcare electronica a cartelelor preplatite pentru toti jucatorii din industria de telefonie mobila care furnizeaza acest tip de produs (Cosmote, Orange, Vodafone si Zapp), precum si servicii de incarcare electronica pentru operatorii de telefonie fixa cu acces international si de Internet, printre care se numara Nobel si Worldtelecom (Number One). Pentru Focus Sat, PayPoint ofera servicii de eliberare de vouchere cu coduri electronice pentru utilizatorii de servicii preplatite de tip DTH (Direct-To-Home).

PayPoint este principalul operator de plati cash si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, desfasurand operatiuni si in Irlanda si Romania. Compania proceseaza anual 550 milioane de tranzactii in valoare de peste 9.5 miliarde lire sterline (11.2  miliarde euro) pentru peste 6.000 de clienti - furnizori si comercianti. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content