Pastele Hutton lanseaza campania Pasta di tutte le paste | Progresiv

Producatorul de paste fainoase Hutton lanseaza campania „Pasta di tutte le paste”, provocandu-i pe consumatorii de paste fainoase sa intre in competitia pentru desemnarea tipului de paste preferat de romani. Odata cu start-ul campaniei, Hutton si-a relansat website-ul, http://www.pastehutton.ro, cu un nou design, mai energic si mai bogat in informatie de specialitate si retete traditionale. Pastele Hutton lanseaza campania Pasta di tutte le paste

„Pasta di tutte le paste” este prima campanie de promovare organizata de Hutton si se desfasoara in perioada 10-23 iulie 2013 la nivel national. Campania mizeaza pe valorile esentiale ale brandului Hutton, familia si traditia, si consta in promovarea retetelor cu specialitati de paste fainoase si a obiceiului de a gati in familie.

In cadrul campaniei se organizeaza competitia „Razboiul Clanurilor”, un concurs foto cu premii pentru cele mai bune fotografii cu feluri de paste gatite in familie.

„Inspirat din traditia, rivalitatile si pasiunea legendara pentru paste caracteristice uneia dintre cele mai iubite regiuni din Italia, «Razboiul Clanurilor» creeaza un context  savuros si competitiv pentru participantii la concurs. Cinci mari clanuri se lupta pe viata si pe moarte pentru suprematie in farfurie, fiecare dintre acestea fiind condus de catre un «Sef de Clan» provenind din blogosfera romaneasca de gastronomie, fotografie, sau generalista: Fusili furioase – reprezentat de Cristina Mazilu (Mazilique), Lasagne asasine- reprezentat de Teodora Rogobete (Teo’skitchen), Penne glorioase – reprezentat de Gabriel Oana (Gaben), Spaghete onorabile – reprezentat de Ana Naie (EasyPeasy), Taitei familisti – reprezentat de Cristian China Birta (Chinezu)”, se arata in comunicatul Hutton.

Pasionatii de retete cu paste fainoase se pot inscrie intr-unul dintre cele cinci clanuri tematice. Concursul consta in prepararea unei retete cu una dintre pastele-tema disponibile in concurs, apoi in fotografierea si inscrierea fotografiei proprii in aplicatia dedicata Pate Hutton de pe Facebook. Castigatorii vor fi desemnati in functie de numarul de like-uri acumulat de fiecare fotografie participanta. Premiile puse in competitie sunt constau in: Marele premiu - un weekend pentru doua persoane in Sicilia,5 x Premiul II - colectia The Godfather pe DVD, 10 x Premiul III - paste pentru 1 an, respectiv 12 kg paste Hutton/castigator.

Initiata de producatorul de paste Hutton, campania isi propune sa promoveze traditia pastelor gatite in familie si sa determine preferintele consumatorului roman de paste in ceea ce priveste implicarea in pregatirea meselor in familie, sursa de informatie pentru retete si tipurile de paste utilizate.

Hutton, o afacere de familie cu peste 20 de ani de experienta in producerea de paste, este cel mai mare producator de paste din Ardeal cu capital integral romanesc si se afla in top 10 producatori de pastedin Romania. Hutton produce si comercializeaza paste fainoase in 24 de forme si 52 de ambalaje, de la pastef oarte scurte pentru supa, pana la paste medii si lungi, cu si fara oua, dintr-un amestec propriu de fainuri speciale.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...