FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Pan Group - crestere a cifrei de afaceri cu 4 % in primul trimestru 2009

Pan Group - crestere a cifrei de afaceri cu 4 % in primul trimestru 2009

Pan Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania pe piata de morarit si panificatie, a incheiat  primul trimestru al anului 2009 cu o cifra de afaceri de 19.548.742 lei, informeaza un comunicat al companiei.

Cifra de afaceri a companiei Pan Group a cunoscut o crestere cu patru puncte procentuale in primul trimestru al anului 2009 fata de aceeasi perioada a anului 2008. Aceasta se datoreaza atat activitatilor de marketing si de vanzari, cat si efectelor investitiilor realizate cu partenerii de afaceri.

In primele patru luni ale anului 2009, Pan Group a inregistrat o crestere semnificativa si a vanzarilor in volum pe produsele long life. Daca in primele patru luni ale anului precedent acestea au atins 3.550 tone, in perioada similara a anului in curs, vanzarile in volum au fost de 4.250 tone. In puncte procentuale, cresterea este de aproximativ 20 %.

De asemenea, evolutia vanzarilor pe produsele long life s-a materializat si la nivel valoric. 2,5% reprezinta cresterea in primele patru luni ale anului 2009 (20.100.000 lei), comparativ cu anul 2008 (19.620.000 lei).

Cresterea cea mai mare a vanzarilor in volum la nivel national au avut-o pastele fainoase (Pan Group si Moara Baniei), ruladele si miniprajiturile ambalate (Rollini d' Oro).

Dezvoltarea pietelor interne, cat si extinderea la nivel international (Anglia, Belgia, Ungaria, Bulgaria, Croatia, Slovacia, Cehia) au adus un plus important companiei in aceasta perioada, realizarile fiind conform asteptarilor de la finalul anului 2008.
Salatini crackers si Capollini brezel ( lideri de piata in Romania ), biscuitii dulci Tismana, ruladele, miniruladele si prajiturile ambalate Rollini d'Oro, pastele fainoase Pan Group si Moara Baniei sunt produse long life care au fost asimilate de pietele nationale si internationale, iar feedback-ul primit din partea consumatorilor este unul pozitiv, ceea ce confirma calitatea produselor noastre.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content