FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > O noua strategie pentru raionul de gastronomie la real,- Hypermarket

O noua strategie pentru raionul de gastronomie la real,- Hypermarket

real,- Hypermarket anunta implementarea conceptului de „Meniul Zilei” la raioanele de gastronomie, unde clientii pot servi masa doar cu 9 lei, ceea ce reprezinta contravaloarea unui bon valoric de masa. Meniul este diferit in fiecare zi si se anunta saptamanal, in magazine si pe pagina de internet a real,- www.real.ro .

Serviciul este disponibil in toate cele 24 de magazine ale retelei in intervalul orar 11:00 - 14.30. Clientii matinali ai real,- pot lua micul dejun, avand de ales dintre meniurile „Breakfast” disponibile intre orele 8.00 si 10.00, iar pentru o gustare pot opta fie pentru un hot dog la pretul de doar 1 leu, fie pentru o gama variata de sandvi?uri.

„In aceasta toamna, real,- si-a fixat o tinta indrazneata de a obtine cele mai mici preturi la produsele si serviciile de care beneficiaza clientii nostri. Ideea Meniului Zilei si a tuturor noutatilor si reducerilor de la raionul de gastronomie vine pe aceeasi linie strategica prin care ne-am propus sa le usuram clientilor nostri povara crizei si a dificultatilor economice: economisirea banilor si a timpului sunt cu atat mai necesare si binevenite in ziua de azi. As mentiona aici si raionul de carne proaspata cu servire asistata, gratie caruia clientii pot opta pentru cantitatea dorita din fiecare articol. In fiecare zi la raionul de brutarie cumparatorii pot alege dintr-un sortiment variat de paine proaspata, toast, cornuri, japoneze, pateuri, placinte si ca o noutate pot cumpara painea la kilogram in diverse sortimente, paine alba, cu seminte, cu cartofi, cu secara etc, in functie de dorinta si necesitate”, a declarat Roch Mariaud, Division Manager Ultra Fresh la real,- Hypermarket Romania.

real,- Hypermarket a implementat, auditat si certificat Sistemul de Management al Securitatii Produselor Alimentare, care indeplineste cerintele standardului ISO 22000:2005. real,- isi reafirma de fiecare data principala preocupare, aceea de a oferi cele mai bune produse si servicii pentru clientii sai, nu doar din perspectiva calitatii superioare a produselor, ci si in ceea ce priveste grija sporita pentru siguranta alimentara. ISO 22000:2005 inglobeaza toate cerintele Bunelor Practici de Fabricatie (Good Manufacturing Practices - GMP) si ale Analizei Riscurilor si a Punctelor Critice de Control (Hazard Analysis and Critical Control Points - HACCP).

real,- Hypermarket Romania s-a lansat oficial in martie 2006 si opereaza 24 de magazine pe piata locala in 18 orase din tara (4 in Bucuresti, cate 2 in Timisoara, Oradea si Constanta si cate unul in Arad, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Targu Mures, Brasov, Suceava, Bacau, Galati, Ploiesti, Pitesti si Craiova. Reteaua magazinelor real,- comercializeaza aproximativ 70.000 de produse alimentare si nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din Romania.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content