FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > O noua identitate pentru Ursus

O noua identitate pentru Ursus

Berea Ursus are, de luna trecuta, o noua sticla cu elemente de finisaj inovatoare, iar campania de Sarbatori de sustinerea a noii identitati a permis consumatorilor sa interactioneze cu marca atat la punctul de vanzare, cat si in mediile de comunicare.

"Noile sticle sunt puse in valoare atat de elementele de design in relief, cat si de sufletul pe care o echipa de peste 30 de oameni l-a pus in ultimul an pentru a aduce pe piata aceste noi ambalaje. Am increderea ca ele vor fi apreciate de toti consumatorii."  A declarat Victor Teiosanu, Brand Manager Ursus.

Lansarea noului ambalaj face parte dintr-o campanie integrata care promoveaza relansarea Ursus printr-o serie de activitati de ATL, PR si digital. La 1 decembrie 2012, Ursus si-a relansat site-ul www.ursus.ro si pagina oficiala de Facebook, a lansat un spot TV care duce mai departe istoria marcii si a afinitatii acesteia cu domeniul muzical prin alegerea coloanei sonore Likke Li – I Follow Rivers si o aplica?ie inedita pe Facebook („Romania în fel si chip”) care surprinde profilul romanilor dupa comportamentul lor in reteaua sociala.

Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar si Pilsner Urquell.  SABMiller plc este unul dintre liderii mondiali în productia de bere, cu un portofoliu ce include peste 200 marci si aproximativ 70,000 de angajati în peste 75 de tari.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content